bazzo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har en form med 2 submit knapper, men jeg vil at den ene skal åpnes i nytt vindu. Hvordan får jeg dette scriptet til å poste formen til nytt vindu ? <input id="Knapp" type="submit" name="Submit" value="Skriv ut" onClick="document.GodtaForm.action='print.php'"> Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Forsto ikke helt, men jeg er den typen som krever god forklaring. Hvis problemet er at den ene submit-knappen ikke virker, kan du bruke en vanlig knapp, f.eks. <form name="formnavn"> <input type="button" onclick="javascript:document.formnavn.submit()" /> </form> EDIT: La til skjema. Endret 8. mars 2005 av DevN Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Begge knappene fungerer fint, vil bare at en av de skal den åpnes i nytt vindu. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 onclick="javascript:window.open('url')" Vet ikke om skjemaet blir sendt med, men du kan jo teste litt fram og tilbake. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 onclick="javascript:window.open('url')" Vet ikke om skjemaet blir sendt med, men du kan jo teste litt fram og tilbake. Nei det ble det ikke, har ikke mye peiling på javascript, men er det noen som kan hjelpe meg litt her ? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ingen som kan hjelpe her ? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 <html> <head> <script type="text/javascript"> <!-- function SubNewWin() { Fm = document.fm1 Val1 = Fm.txtF1.value Val2 = Fm.txtF2.value Val3 = Fm.txtF3.value window.open("jeje.htm?val1="+Val1+"&val2="+Val2+"&val3="+Val3) } //--> </script> </head> <body> <form name="fm1" action="jeje.htm" method="get"> <input type="text" name="txtF1" id="txtF1" /><br /> <input type="text" name="txtF2" id="txtF2" /><br /> <input type="text" name="txtF3" id="txtF3" /><br /> <input type="button" name="btnSubmit" value="Send data ..." onclick="SubNewWin()" /> </form> </body> </html> Slik da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå