RBW Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gir bort 7000 PC-er I forbindelse med Telenors 150-årsjubileum, gir selskapet bort 7000 PC-er. Gaven går utelukkende til landets skoleelever og har en verdi på 80 millioner kroner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest member-43066 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 De har sikkert en baktanke med det hele ... det er jo telenor vi snakker om Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 står sikkert med liten skrift: Forutsetter tenging av telenor SDSL bedrift, Telenor Fast og Mobil telefon med alle tillhørende tjenester og en urimelig lang binningstid som kun kan sies opp av telenor. Det sier jo litt om hvor mye dem melker ut av folken, når dem kan gi vekk 80 mill. Det er jo ikke en gave fra telenor, men en gave fra folket. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 står sikkert med liten skrift:Forutsetter tenging av telenor SDSL bedrift, Telenor Fast og Mobil telefon med alle tillhørende tjenester og en urimelig lang binningstid som kun kan sies opp av telenor. Det sier jo litt om hvor mye dem melker ut av folken, når dem kan gi vekk 80 mill. Det er jo ikke en gave fra telenor, men en gave fra folket. Noe sånt jeg også tenkte først... Men kansje dem bare har en god tanke bak det hele? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 De sa jo selv på nyhetene at dette var en måte å jevne ut feige priser.. Blir for dumt.. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Eller de bare føler seg raus, og vil invistere i ungdommen. F.eks. sånn som bedrifter gjør gjennom TAF i vgs. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 står sikkert med liten skrift:Forutsetter tenging av telenor SDSL bedrift, Telenor Fast og Mobil telefon med alle tillhørende tjenester og en urimelig lang binningstid som kun kan sies opp av telenor. Det sier jo litt om hvor mye dem melker ut av folken, når dem kan gi vekk 80 mill. Det er jo ikke en gave fra telenor, men en gave fra folket. Og når du er ferdig på skolen er du pliktig å jobbe gratis for Telenor i 10 år. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) 80 mill når de var ny kanskje. Telenor ftw. edit: jeg skrev telenor ! Endret 8. mars 2005 av zappy Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 der alle pengene mine til Telenor gikk ..de har visstnok gitt bort IBM Thinkpad maskiner..de er vel ikke de billigste i butikken vel? Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Eventuelt så har Telenor innsett at de er avhengige av IKT-relaterte produkter og tjenester (ja, hva annet driver de egentlig med?) og vil invistere i en ny generasjons inntog i bruk av disse midlene. Det vil si at de skaper et (større) marked for IKT-relaterte produkter og tjenester, som de sikkert vil få noe tilbake for senere sammen med alle andre som tilbyr slike produkter/tjenester. Endret 8. mars 2005 av Demolish Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Syns det er et bra tiltak, bare så synd at det er et privat selskap som skal være nødt til å holde Den Norske Skole med PC-er... Og det at det er IBM Thinkpad er ingen bakdel siden de er viden kjent for å være så og si udødelige. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Står nok noe med liten skrift i kontrakten tenker jeg. Slår aldri feil det. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) er ikke Telenor eid av Staten? Endret 8. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Sjekka denne posten bare fordi jeg forventa at mange kom til å klage =) (mye av dette var vel ment som "spøk") men kan ikke Telenor få lov til å gjøre noe godt for en gang skyld da ! Bra Telenor... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 der alle pengene mine til Telenor gikk ..de har visstnok gitt bort IBM Thinkpad maskiner..de er vel ikke de billigste i butikken vel? Gjennomsnittsprisen er ca 11500 kr, så billige er de ikke nei.. Uansett et fint tiltak av Telenor, får håpe det ikke er noen baktanker bak det... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Syntes alle de som har fått en IBM fra Telenor kan takke alle de som har bidratt med finansieringen! Sitter nok en jævel på en IBM her i forumet som JEG HAR BETALT Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jaja, flott at de gir bort så mange utdaterte PC'er. Litt spekulativt at de gir de bort til norsk ungdom som finansierer Telenor med sine svindyre kontantkort i stedet for å gi de bort til trengende i utviklingsland. er ikke Telenor eid av Staten? Staten solgte Televerket for drøyt 15 år siden om jeg husker riktig og de skiftet navn til Telenor etter dette. Telenor er altså ikke statseid (som i statsstyrt) bortsett fra at staten sikkert har litt aksjer der i form av oljefondet. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Staten solgte Televerket for drøyt 15 år siden om jeg husker riktig og de skiftet navn til Telenor etter dette. Telenor er altså ikke statseid (som i statsstyrt) bortsett fra at staten sikkert har litt aksjer der i form av oljefondet. staten er, etter det jeg vet, fortsatt den største asksjonæren i telenor. lurer på om de fortsatt har ca 50%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå