adnan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Takk får alle svar. Jeg bestiller da dette i dag. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Quadro 3000 er vel, som trådstarter sier, et relativt high end kort. (Vil påstå at kort til 9-10000 er high end) High end kommer like mye ann på ytelse som pris! hvis man priser et 9200se til 10000 blir det ikke et high end kort av den grunn, blir det? nei! High end er de kortene som yter mest! og du får elendig ytelse i alt annet enn film/bilde redigering eller 3dmodelering med det kortet der! Altså ikke et high end kort! edit: leif var her Da har vi forskjellig syn på hva som er high end For meg er FX3000 et high end kort til sitt bruk. Det blir litt som at et X850XT kort er high end kort selv om det kanskje ikke er fantastisk i 3D modellering. Hadde han derimot sagt et high end spillekort hadde jeg vært enig med deg. Men nok om dette, det blir veldig off topic. Jeg syns jo Sigurd2 sin post var ganske interessant. Dersom forskjellene virkelig er så små, kan det jo lønne seg å gå for en softquadro løsning? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 NVIDIA QUADRO FX3000 eller NVIDIA QUADRO FX3400 tipper jeg Litt off-topic: Hjelper ordentlig skjermkort på rendre tiden? eller er det bare på selve modelleringa? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Det er et High End kort JA! Men det som er problemet er at jeg ikke får tak i det noen steder! Har prøvd flere steder. Men de fleste har FX 3400 som er PCI-E. Men da er problemet at jeg ikke finner noe Hovedkort med PCI-E støtte som er socked 940 Hva med et nForce Professional 2200 hovedkort? Tyan Thunder K8W, for eksempel. Ikke at jeg regner med at det er noe lettere å få tak i... Du mener vel Tyan Thunder K8WEX, koster 4300 hos Nextron. Skal være tilgjengelig fra midten av Mars. (SLI støtte, 2x fulle lines på 16x PCI Express, doble nForce chipper, men for Opteron logisk nok). Endret 8. mars 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå