staf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hei, jeg vurderer å bytte til novanett (leverer på directconnect sitt nett) noen som har prøvd 3000/1024 adsl linjen til novanett. holder de det de lover? og hvordan funker linjen til gaming? i følge dem selv så ble directconnect kåret til beste gaming linje sammen med catch som de samarbeider med. Burde jeg beholde min catch linje som jeg har nå, og heller vente på adsl2+? bor i Tønsberg så vet ikke helt når adsl2+ kommer hit. Om noen lurer så er prisene: 3000/1024 kbps Kr 449,- pr mnd 1500/512 kbps Kr 329,- pr mnd 720/256 kbps Kr 195,- pr mnd EDIT: endret på topic, og litt info Endret 8. mars 2005 av staf Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hm.. prisene var forsåvidt gode. Men det ville (som du sier) lønne seg å sjekke når "ADSL2+" kommer. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du vet vel at NovaNett er gamle Kvalito? Jeg syntes de var bra, riktignok, det ene året jeg hadde dem. Men jeg bare nevner det, så du er klar over det.. Lenke til kommentar
staf Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 prisene er greie, men det er ikke derfor jeg er intressert. er uploaden som er imponerende. Lenke til kommentar
staf Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 ja jeg vet at novanett er gamle kvalito. men jeg vet også at de leverer på dc sitt nett og dc er en bra leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå