staf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg skal kjøpe meg ny pc snart. egentlig skulle jeg bruke Nvidia 6600GT men da jeg fikk mer penger enn forventet valgte jeg 6800GT men så begynnte jeg å surfe litt da kom jeg frem til at X800XL var bedre med tanke på ytelse/pris. Det jeg lurer på er hvilket X800XL kort jeg skal velge. sapphire x800xl eller powercolor x800xl vurderer også Hightech sin version som leveres med ICEQ Det som er viktig for meg er lydnivået på kjøleløsningen og hvor varmt kortet blir. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Velger du ICEQ så har du gjort et godt valg : stillegående og gode kjøleegenskaper. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det 1.6ns minne på HIS kortene. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ganske rolig connect3d kortene som mpx selger også. har et selv og merker lite til viften på kortet. Er også 1.6ns minne på kortet så det er et superkjøp til 2799spenn Lenke til kommentar
staf Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) skal kjøpe fra netshop. så har 3valg de står i første posten. blir nok å gå for det billigste sapphire. siden prisen på powercolor var tilbudspris og nå er satt opp igjen. Endret 8. mars 2005 av staf Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 skal kjøpe fra netshop. så har 3valg de står i første posten. blir nok å gå for det billigste sapphire. siden prisen på powercolor var tilbudspris og nå er satt opp igjen. Jeg tror nok også jeg ville valgt det rimeligste. XL kortet gir jo veldig mye ytelse for pengene og jeg tror ikke forskjellene mellom de forskjellige produsentene er stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå