Gå til innhold

problemer med logitech keyboard/drivere

Anbefalte innlegg

fikk virus over msn i går kveld, etter å ha rensa opp et par tre ganger uten hell så ga jeg f og formaterte os disken, la inn alt på nytt og slengte inn norton 04 antivirus i samme slengen (har ikke hatt bruk for det før så har ikke giddi å lagt det inn)

anyway, alt gik strøken helt til jeg lasta ned kritiske oppdateringer fra microsoft, etter det så har jeg til nå oppdaga to problemer, det ene er at jeg får ikke høyreklikka i mIRC, og det andre er (og denne er mest iriterende) at favoritt verktøylinja slår seg av og på anahvergang jeg åpner explorer, og om jeg stenger den så kommer den, og har jeg den åpen får forsvinner den fram til neste gang jeg åpner explorer igjen. temelig iriterende egentlig.

testa foresten å åpne explorer nå uten å bruke hurtig knappen på tastaturet mitt, så jeg har en liten mistanke om at logitec driverne mine ikke er helt som de skal være. skal avinstallere nå og laste ned nye og se hva som skjer

mene om noen vet hva det er for noe så bare post svar :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig ikke dette var svaret du ville ha, men jeg ville anbefalt og prøve noe anna en Internet explorer, test Firefox så får du en hyggelig opplevelse :D

ang høyreklikk i mIRC så er det noen innstillinger der mener jeg å huske.. eller last ned den nyeste version..

Og ja logitech drivere kan være noe herk til tider, jeg har bluetooth tastatur og mus fra logitech, der må jeg ofte prøve to ganger for å få alt til å funke skikkelig.... :no:

Lenke til kommentar

har testa litt mer og kommet fram til dette:

hurtig tastene er helt snudd rundt på, f.eks: www er favoritter, media er www, mute er scrool lock, scrool lock gjør ingenting som jeg har merka osv. eneste "knappen" som funker er volum hjulet, dog et par andre knapper (tror det var bl.a play) funker også til å justere volumet

dette er med drivere innstallert, drivere jeg har lagt inn mange ganger før uten problemer. mene uten drivere så sku jo ikke hurtig knappene funke, men joda, i alle fall media knappen funker (ikke som den skal sef) og kanksje et par andre også.

jeg tror det er en av tre ting som skaper dette, enten den win xp cd'en jeg brukte, selv om den har funka på andre pc'er før, eller så er det da jeg sku legge inn usb drivere, og gikk online og tok det automatisk, eller så skjedde det når jeg tok å kjørte winupdate.

jeg har xp norsk, sp2, logitech mx 700 tastatur/mus og diverse annen hardware som står i signaturen. alt dette funka flotters før, og det ble sånn etter en formatering påtvunget pga msn viruset som er ute å går. jegkan ikke utale meg om hurtigtastene var sånn føre formateringa, da viruset gjorde sitt for å f**ke til alt på maskina.

mene norton, ad-aware, spybot og den symantec removal tool greia for msn viruset sier alle at det er no virus hos meg nå¨

om ingen har no peil på hva som er feil her, så er det bare å formatere en gang til og bruke en annen xp cd. kanskje det hjelper

Lenke til kommentar

vel ting tok helt av igjen her i ettermiddag, alt av progs og web sider osv som hurtigtastene til logitech kunne åpne starta av seg selv, mene alt stoppa brått da jeg nappa ut batteria, og desuten så funker alt strøkent nå, med microsoft tastatur/mus kobla til. har dog ikke prøvd drivere enda, vi får se åssen det går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...