Gå til innhold

Patch Notes 07/03-05


Anbefalte innlegg

Blizzard har offentliggjort patch-notes på forumet og her er det nok å sikle over, du skal bruke en god halvtime på å lese gjennom hele lista.

 

Enjoy :dribble:

 

patch-07-03-2005

 

Tipper usa får den i morra og vi på Fredag, håper i alle fall det :yes:

 

 

The Drunk effect has been greatly enhanced.

:D *glise*

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og gamer.no/hw.no har ikke med spill å gjøre? :p

Hehe, jo, www.gamer.no funker ikke, men når jeg prøvde å skrive adressen som går direkte til forumet så kom jeg utrolig nok inn, jobber som tekniker her, så har for tiden ikke en drit å gjøre på jobb, så var godt å komme inn på et forum så jeg har noe å fordrive tiden med.

Lenke til kommentar
Noen som kunne sendt en mail med all infoen fra patch notes til [email protected] :D

 

Sitter å surfer gjennom forsvarets internettløsning og de har selvfølgelig filtrert bort alt som har mest spill etc. å gjøre, så kommer ikke inn på sida selv.

 

Får håpe noen tar seg tid til detta, på forhånd takk :thumbup:

Hehe, sitter på Fisbasis jeg også, men det finnes veier utenom vettu :p

Lenke til kommentar
Guild names can no longer have consecutive spaces, or start or end with a space. This prevents confusingly similar guild names such as "My Guild" and "My Guild".

 

Den var ikke lett å forstå....

Det betyr jo bare at forskjellige guild ikke kan hete det samme, bare med et ekstra mellomrom på slutten, i begynnelsen eller to mellomrom etter hverandre. F.eks. " Eyes of Elune" "Eyes of Elune " "Eyes of Elune" vil før patchen bli sett på som forskjellige guild navn. Slik jeg forstod ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...