-=Petter=- Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei igjen Driver å skal brenne en dvd med flere filmer på, da jeg får plass til det. Er det mulig å lage en meny med nero, slik at man kan velge mellom hvem film man skal se på, hvis dere kjønner hva jeg mener? Jeg søkte etter dette i forumet men klarte ikke finne noe om det. Håper noen har peiling! Mvh Petter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nero Vision Express, som følger med Nero Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 kan ikke se at jeg har det i min version, jeg har 6.6.0.1 Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har da klart og innstalere dette programmet NeroVision Express, men da jeg skal adde filer *.vob filer hopper den bare ut. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Tviler du kan lage noe fancy med nero men jeg fant ei side som beskriver enkelt hvordan du lager deg en meny. http://www.recipe4dvd.com/DVDC/DVDCMenu.html Ble litt frista til å teste ut selv. Vist du har photoshop så kan du bruke denne guiden og http://home.no/zuco/enc15menu.pdf Endret 8. mars 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) *slettet* Endret 9. mars 2005 av jendor Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 takker for dette... skal prøve ut alle av dem da jeg får Nero til å fungere. Jeg får ikke brukt Vision og ikke får jeg brukt Brenn DVD video heller, rett og slett ikke brent DVD i det hele tatt... InfoTool, finner jo at jeg har +/- brenner, men det hjelper lite da jeg ikke få brukt det. Har da fylt ut et slikt skjema på nero sine sider, spørsmålet er da hvor lang tid det tar og få svar... SPENNENDE Mvh Petter Lenke til kommentar
l337 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Her kan du laste ned NeroVision Express. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå