Tha_Zaynt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har laget en fisk og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre siden bedre. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke siden til enda, men målet var å lage en side som er helt ren og enkel uten noe grafikk slik at loadetiden ikke blir for stor for folk uten høyhastighets internett-tilkobling. Uansett jeg står litt fast her og ønsker kritikk slik at jeg kan forbedre siden. Link Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 I utgangspunktet ganske greit! Litt kjedelig.. Tror du kan få litt mer ut av det om du bare mikser og trikser litt i CSS.. Og gi border'n en annen farge, vennligst! Men ellers fint koda i CSS og XHTML.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) - For det første ser siden nokså rotete ut, og den er kjedelig med så mye hvitt - Synes ikke TNR tar seg spesielt godt ut på webben - For mye luft mellom overskrift og avsnitt etter min mening - Litt rotete med all css'en i html-dokumentet, hva med å lage en egen css-fil? Endret 8. mars 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 - Hvorfor ha en stygg font som Time New Roman? Den fonten ble laget for bøker og ikke websider - Ingen header eller footer. Teksten som header er veldig kjedelig og ikke pen. -Menyen er litt for kjedelig for min smak. Jeg ville lagt inn mer grafikk og gjort siden litt mer pen og lagt inn fargenyanser og gradienter. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) ok, men påenget var egentlig å lage en side helt uten grafikk... Times New Roman? kanskje jeg bruker en font-family med fonter som ingen har? font-family: Georgia, Palatino, Times, serif; Det kan hende den så litt rar ut fordi jeg oppdaterer hele tiden....prøv nå! og ja, jeg skal lage en egen css-fil, men jeg synes det er enklere å ha det slik mens jeg jobber... Endret 8. mars 2005 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 - Få kontraster - Kjedelige farger - Kanskje en smule bred - Greit oppsett = Ikke noe å skrive hjem om. Kanskje litt for enkel og litt for kjedelig Lenke til kommentar
magh Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tror du kommer bedre ut av det om du legger om til to-tre spalter i stedet for én, stor bred. Hvis du også fikser opp i typografien og inkluderer bare noen få grafiske elementer, kan dette bli veldig bra! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) er ikke så rart hvis dere ikke så noen forandring...jeg lastet opp siden på feil sted. Men her ligger altså siden nå: link Er det forresten fortsatt Times New Roman hos dere? Endret 10. mars 2005 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det er ikke TNR, men det er ingen fin skrifttype. Bakgrunnen var litt for forstyrrende.. prøv å finne ut hvor fokuset skal ligge. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Synes faktisk den serif-fonten passet godt inn på siden. Gir et veldig helhetlig preg, som jeg synes ser fint ut. Endret 11. mars 2005 av Gimper Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 "Logoen" går inn i designet hos meg. Opera 8 her. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) "Logoen" går inn i designet hos meg. Opera 8 her. hmm...gjør ike det hos meg, men det er noe galt med borderen i Opera 7.9...skal se på det. EDIT; I IE fungerer ikke tabbrowsingen skikkelig...ser på det nå. Endret 12. mars 2005 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå