Anterialis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har hatt maskinen i ett år uten problemer med å bruke denne docking-saken. Men plutselig for noen dager siden slutten den å fungere, det vil si at når jeg docka pc-en på vanlig måte, skjedde det ingen ting. Musa, extern hdd med mer som var kobla inn i D/dock ble ikke registrert av maskinen. Det eneste som skjer er at den lader gjennom D/dock. Alle andre ting som er kobla til d/dock vil ikke fungere med maskinen. Har prøvd å oppdatere D/dock fra Dell's hjemmesider, men det går ikke fordi wizarden sier at jeg må connecte en D/dock før jeg gjør dette, men det har jeg jo gjort! Har hatt noen andre problemer med PC så jeg tror problemet ligger i laptoppen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? kan ikke huske å ha installert noen driver for D/dock før... På forhånd takk Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Du må kanskje installere Dell Notebook System Software for at laptop'en skal kommunisere med dockingstasjonen. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Har gjort det men det fungerer fortsatt ikke. Samme problem fortsetter. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 flere forslag? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Ja har tenkt på det men er i usa nå og da må jeg ringe på natta, og man kan bare ringe mandag thru fredag og da er jeg på skolen :s orker ikke døgne da.. hehe.. men men må man så må man... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå