Gå til innhold

mx 510 dårlig levetid?

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om noen med samme mus har hatt samme problem som meg. min første mx510 fungerte helt utmerket helt til venstre musknapp begynte å svikte. Ville ikke registrere klikk hele tiden . Måtte trykke hardt for å få den til å fungere.

Som spillmus vil jo ikke det duge noe særlig så jeg sendte mail til webshopen og fikk byttet den til en ny. Mange måneder har gått og alt har vært bra fram til i dag , da jeg fikk nøyaktig det samme problemet! Har åpnet den og prøvd å fjerne det lille med skitt og slikt som har kommet mellom musknappen og alt , uten resultat. Har prøvd selve "trykknappen" , altså den greia inne i musa som registrerer klikk , og den fungerer helt fint så vidt jeg ser. Hva kan være galt?

Skjønner ikke dette jeg , men siden jeg trenger en ny mus NÅ og ikke kan vente på mx518 , er det trygt å prøve en ny 510? Skal ikke ha noe razorback da den vil bli for liten for meg.

Setter pris på raskt svar da jeg trenger mus NÅ!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme problemet er med min Microsoft Intelli 4.0 Explorer at den ikke alltid reagerer med venstre museklikk.

Men er det gått over 1 år enda om du har fortsatt garanti selv du har hatt problemer med 2 mus så skulle garantien gjelde om det ikke har gått over et år enda.

Lenke til kommentar

Takker for raskt svar! Ja garanti og slikt er jo greit , særlig siden det ikke er noen dyr komponent , men problemet er det om jeg bør kjøpe en ny mx510 eller prøve en annen mus. Har jo ikke lyst å kjøpe 4 mus i året heller da. Er veldig fornøyd med den ellers

Lenke til kommentar

He he vel har ikke mistet den i gulvet, sølt cola på den eller noe. den har ligget der på musmatta si siden jeg kjøpte den. Satt og spilte dod i dag da den plutselig ikke ville funke skikkelig.

Har ikke tid til å vente på mx518 så da får jeg bestille en ny mx510 og håpe på mer lykke. Takker for raskt svar iallefall. Har sendt mail til webshopen om problemet så får vi se hva de sier

Lenke til kommentar

Ok da er enda en årsak utelukket. Har sett inni og der er det rent og pent uten noen åpenbare feil. Skjønner bare ikke dette jeg altså.

Vel vel ny mx510 er bestilt og forhåpentligvis framme før uka er omme.

Takk for alle svar.

Prøver meg på nytt jeg siden jeg ikke finner noen annen mus som kan være like bra , bedre for spilling og for min hånd!! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...