Eijnar Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har nå skaffet meg et Stacker kabinett, og vurderer å kjøpe vannkjøling. Men jeg må først få svar på en del ting: 1. Er det vanskelig å montere et komplett vannkjølingssett som Tt BigWater, eller er det slik at hvis du klarer å sette sammen en PC så klarer du å montere vannkjøling? (aldri gjort dette før) 2. Hvis jeg går til anskaffelse av vannkjøling så vil jeg ha alt samlet inni kabinettet, men det jeg lurer på er om det er plass til en 2x120mm radiator i bunnen av Stacker? har sett at noen sier det, men det er jo bare plass til 2x80mm vifter der egentlig. 3. Har nå en idle temp på 38 grader og load på 47 (Prime95 torturetest i en halv time...) og vil temperaturen synke betraktelig (helst ca. hvor mye) eller ligge bare et par grader under med et komplett sett som Tt BigWater? (merk dere at jeg ville ha radiatoren og alt inni PCen) 4. Hva slags vannkjøling burde jeg velge? Sette sammen selv av ulike deler eller kjøpe et komplett. Og da tenker jeg på temperatur og at det må få plass i CM Stacker Litt mange sp.mål. men håper noen kan svare på NOE hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå