Gå til innhold

Flere harddisker i en bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det går an å ha flere harddisker i en bærbar PC.

Et naturlig forslag ville være å tape en ekstern harddisk utenpå kabinettet, ikke å anbefale, men hei, hvem teller? :!:

Og det går jo an å fjerne samtlige cd/dvd-spillere til fordel til en ekstra haddisk, men er det kontakter nok, ne! :!:

Og du kan koble gjennom USB, men da mister du jo hele poenget med en ekstra harddisk, men siden du selv har valgt, synd for deg! :!:

Som en oppsummering vil jeg påpeke at denne meldingen burde leses av samtlige dimlinger på dette forumet. Dette er særdeles godt stoff, og er relevant i alle sammenhenger. :thumbup:

Du som ikke synes dette er noe for deg, eller mener at alt jeg skrev bare var svada og annet kødd, takk for opplysningen

Men hvem bryr seg? :hmm:

Mvh.

Fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar
Og du kan koble gjennom USB, men da mister du jo hele poenget med en ekstra harddisk, men siden du selv har valgt, synd for deg!

Hmm..hvorfor? Jeg gjør dette (FW), det funker fint. Bærer rundt på det en trenger, resten lagres hjemme, med uendelige ekspansjonsmuligheter.

Lenke til kommentar

Slemger meg på tråden med liknende spørsmål:

Kan jeg bytte ut harddisken i min bærbare? Det vil si, ta ut min 30 Gb harddisk og sette inn en ny med samme målene, men med mer lagringsplass?

Dette skulle vel ikke være noe problem...

knut

Lenke til kommentar

Jepp. Så lenge den er 2,5tommer.

Du kan få opp til 120GB, hvis du bestiller fra utlandet.

Det kan hende at du må skru den inn i en ramme. Rammen sitter rundt den hardisken som står inni...

Husk å velge rett om du har sata eller ide...

Dette er enkelt, på fleste parten av lapptops er det bare å skru ut en luke under pc, og bytte den ut.

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...