Gå til innhold

Hvilke våpen bør en Mage bruke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stav er vel det beste for alle casters, i og med at det er gode int og spirit modifiers på mange av dem.

men et sword/dagger og en bra off-hand orb er heller ikke så dårlig. forutseter at du har en bra orb da. du får nok ikke disse før om en del leveler.

 

så hold deg til staven din :thumbup:

Lenke til kommentar
36 priest: staff, har hatt Odo's Lay Staff siden level 20, nå skal jeg til Scarlet Monastery og få den råeste staffen noensinne :D Illisionary Rod :)

fikk den selv idag, hæhæ ;)

 

Veldig bra stav, brukte den Shadowfang saken før, Ode etellerannet, crit med den var ~60dmg melee, crit med Illusionary rod er 200+ :)

+ at med den staven kom jeg meg over 4.1k mana :)

 

 

 

 

 

jeg anbefaler staff selv, men 1h sword er det også en del gode av med int stat's på og da en liten offhand stav (ikke wand) eller orb med god int, så har man det.

Ikke satse på noe spirit, spirit er verdiløst, når du får downtime så bruker du vann og brød uansett.

 

 

Er forøvrig lvl40 Arcane Mage selv og fikk meg mount i kveld :)

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Etterhvert regner jeg med å bruke 1h sverd/dagger+offhand+wand.

kan eg spørre korfor??

Velger da selvfølgelig items som gir +sta/int (skader ikke med spi heller). Så da sier det seg selv hvorfor, eller hva?

det er det akkoratt ikkje gjer, fordi det er ingen sverd/dagger + off hand som er har bedre stats and staff...

Lenke til kommentar

Hva er det for noe tull warlocks kan da bruke staves, det er wand de ikke kan bruke, tror de må lære seg det eller lignende, og ja jeg er 100% på at warlocks kan bruke staves, en jeg spiller en del med i guilden min bruker jo det. Så sikker på at det ikke er noe annet du mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...