Avale Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det står på MSI sine sider: "K7T Turbo & K7T Turbo Limited can support only up to Athlon XP 1800+ CPU" Er dette noen begrensinger med multiplier på hovedkortet? Dvs vil det fungere å feks kjøpe en XP 2200+, kjøre denne med samme multiplier som XP1800 og øke busshastigheten for å oppnå XP 2200+ hastighet, selv om hovedkortet orginalt ikke støtter denne prosessoren? Håper noen kan svare på dette. Har en Tbird-1200 nå, og har lyst til å oppgradere uten å kjøpe nytt hovedkort Avale Lenke til kommentar
Tesam Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Tja fant en link som påstod xp2000 : http://www.msi.com.tw/support/cpusupport/c...el=MS-6330+V5.0 Har samme kortet selv og spekulerer som du på å oppgradere, hvis den støtter xp 2000 så tror jeg jeg greier meg med det. Forresten hva skal du eventuelt ha for den gamle cpu'n? Lenke til kommentar
Avale Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Så på den siden jeg også, men det er K7T Turbo2. Ikke Turbo(1) Litt dumt at vi ikke har det kortet isteden... Jeg vurderer uansett å bytte til XP1800 siden den er såpass billig nå, men tror ikke jeg skal selge den gamle prosessoren. Har et gammelt hovedkort liggendes som jeg putter den i tror jeg. Avale Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 22:37, Tesam skrev:Tja fant en link som påstod xp2000 : http://www.msi.com.tw/support/cpusupport/c...el=MS-6330+V5.0 Har samme kortet selv og spekulerer som du på å oppgradere, hvis den støtter xp 2000 så tror jeg jeg greier meg med det. Forresten hva skal du eventuelt ha for den gamle cpu'n? det du har linket til er K7T Turbo2 det han som startet denne tråden snakker om er K7T Turbo ... PS: bruk BBcode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå