Kmo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei, har skaffet bærbar, kjøpte en til 7k på Elkøp på tilbud her på nyåret Også tenke jeg jeg skulle Football Manager 2005 på den Og på min stasjonær har jeg det i et vindu, slik at jeg kan holde på med annet samtidig...men når jeg prøver det på bærbarn så funker det ikke...står "make sure the system supports the changes"... også går det tilbake til full skjerm:hmm: Noen som vet noe som kan gjøres eller må jeg spiller med full skjerm?? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 SKal ikkje denne i spill forumet? anyway, såg deg var en sak om dette der for noen dager siden..! SØK! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tror det har med oppløsningen du kjører og gjøre. Ligger uansett en guide på hvordan du kan tvinge fm til å kjøre i vindu på www.fmnorge.com Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 her leser du om det http://www.fmnorge.com/guider.php?id=33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå