Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bogan, ser du på oss som dumme barn som ikke kan noe? Nei! Men hva dere skriver er latterlig. Hva dere begunner med er og latterlig! Et forhold når en er fjortiss ligner ikke en gang på et man har når man er litt eldre. Når jeg bruker ordet fjortis snakker jeg om mental alder ikke biologisk. Ut fra det dere skriver dømmer jeg dere deretter. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bogan, ser du på oss som dumme barn som ikke kan noe? Nei! Men hva dere skriver er latterlig. Hva dere begunner med er og latterlig! Et forhold når en er fjortiss ligner ikke en gang på et man har når man er litt eldre. Når jeg bruker ordet fjortis snakker jeg om mental alder ikke biologisk. Ut fra det dere skriver dømmer jeg dere deretter. Takk for komplimentet! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Takk for komplimentet! `Bortsett fra tåplig usaklig krangling med jænzsn var det ikke myntet på deg da du faktisk kom med et forslag til hjelp og nytte! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Takk for komplimentet! `Bortsett fra tåplig usaklig krangling med jænzsn var det ikke myntet på deg da du faktisk kom med et forslag til hjelp og nytte! Ok, tenkte du snakket om begge! Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 slappav her no onga, utidie jævla, eg e gammlar dennj dåkk allj itj lætt eij jævvla proffil overbevis dåkk om kerr gammel eg e vettu. ska eg lovva deg, bogabogaboga, slutt å tru deg storkar!! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) slappav her no onga, utidie jævla, eg e gammlar dennj dåkk allj itj lætt eij jævvla proffil overbevis dåkk om kerr gammel eg e vettu. ska eg lovva deg, bogabogaboga, slutt å tru deg storkar!! Vel tydet noe av det du sa til "la ikke en profil overbevise deg om hvor gammel jeg er" Rart du skriver 89 men ok skal ikke la den overbevise meg. da ser jeg på postene dine, og for å sette prikken over i'en leser jeg gjennom siste post fra deg en gang til Er ikkie meningen å rakke ned på folk, ble bare så irritert når du kommer med utspill som at gutten skal bestemme over jenta. Og du begrunner det med erfaring. Endret 3. april 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du som sa at du må kverulere om alt dama di sier fordi en mann alltid skal bestemme burde ikke forundre deg over at dere alltid krangler. Du må faktisk ha litt respekt for henne også, og du er med å ødelegge forholdet hvis du hele tiden bestemmer deg for å ville det omvendte av henne slik at hun må krangle seg til ting. Og han som var enig i at en mann skal bestemme og at han hadde kommet lang med det i en alder av ca 15 år, jeg sier bare herregud. Hvis de fjortissbærtene du har prøvd deg på tidligere ikke vet hva respekt er så kan du møte noen senere som faktisk vet det. Tror det var Øivind Dahle som en gang sa at alle jenter er blomster og at en gutt skal få jenta si til å blomstre når han er med henne, utrolig sant det der. Endel her har noe å lære (tenker da ikke på Bogan. ) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 slappav her no onga, utidie jævla, eg e gammlar dennj dåkk allj itj lætt eij jævvla proffil overbevis dåkk om kerr gammel eg e vettu. ska eg lovva deg, bogabogaboga, slutt å tru deg storkar!! Tror det innlegget beviser at du er av de yngste her faktisk. Kutt ut slik spam, ellers pådrar du deg en advarsel eller verre. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 slappav her no onga, utidie jævla, eg e gammlar dennj dåkk allj itj lætt eij jævvla proffil overbevis dåkk om kerr gammel eg e vettu. ska eg lovva deg, bogabogaboga, slutt å tru deg storkar!! Tror det innlegget beviser at du er av de yngste her faktisk. Kutt ut slik spam, ellers pådrar du deg en advarsel eller verre. jeg tror vi sier fylla har skylla sorry for de komentarene der Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 jeg var på fesst her om dagen, da var d en i klassen som var utro mot kjæresten. men hun han rota me hadde også kjæreste, men hun fikk lov av kjæresten til og rote med en anen. og nå er de som rota sammen kjærester, hva skal vi si om det, "fylla har skylla"? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 og nå er de som rota sammen kjærester, hva skal vi si om det, "fylla har skylla"? Av og til er det å ikke si noen ting det beste... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 jeg var på fesst her om dagen, da var d en i klassen som var utro mot kjæresten. men hun han rota me hadde også kjæreste, men hun fikk lov av kjæresten til og rote med en anen. og nå er de som rota sammen kjærester, hva skal vi si om det, "fylla har skylla"? Er Holmeide og hu fra Rørvik sammen? Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 jepp, jeg mener nå dette er helt sykt jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå