Ciryaher Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Fordi jeg ikke vil bli sammen med henne igjen? Hun er jo et godt kjæreste-emne, men ikke noe kone-emne dessverre. Har ikke noe å utsette på hverken kropp eller personlighet jeg.. før nå. Så allt i allt var det vel best det endte slik som det gjorde, men så sykt vanskelig det er med følelsene og tankene i ettertid Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hun er jo et godt kjæreste-emne, men ikke noe kone-emne dessverre. Har ikke noe å utsette på hverken kropp eller personlighet jeg.. før nå. hvordan kan du si at "at det er noe å utsett på nå da"? har hun forandra seg. men det besste for deg er vel bare og slutte og ha kontakt med henne. finne deg ei nye ei Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Forandret seg ja! Kjenner jo ikke dama igjen jo! ..er ikke uten grunn at jeg sitter her med spørsmålstegn i øynene... men får vel bare bruke tid, selv om det ikke er enkelt. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 jepp, men gi besked hvordan det utvikler seg da er du snill? Lenke til kommentar
KjTiL Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg har velg egentli et forhold som burde høre til i denne klagemuren! Jeg kjæresten min har det ikke bra sammen, ca 99% av den tiden vi tilbringer krangler vi om domme ting, f.eks. om hvilken tv kanal vi skal se på, men nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre, noen som har forslag til hva jeg skal foreta meg?? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg har velg egentli et forhold som burde høre til i denne klagemuren! Jeg kjæresten min har det ikke bra sammen, ca 99% av den tiden vi tilbringer krangler vi om domme ting, f.eks. om hvilken tv kanal vi skal se på, men nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre, noen som har forslag til hva jeg skal foreta meg?? Kjenner til den. Irriterer seg grenseløst over småtteri og når dette er gjensideig forsterkes det... Begge må bare gå inn for å ikke krangle.. men det er faen meg lettere sagt enn gjort... Ikke noe som er mer irrterende når det først har blitt sånn Lenke til kommentar
KjTiL Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jha, hva i allverden ska jeg egentli gjøre da? jeg kan vel ikke bare si at jeg gir blaffen i det heller, da vil forholdet vårt ende sine dager der. jeg mener det er hun som starter "alle" kranglene da. gutten skal bestemme i et forhold mener nå jeg da. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jha, hva i allverden ska jeg egentli gjøre da? jeg kan vel ikke bare si at jeg gir blaffen i det heller, da vil forholdet vårt ende sine dager der. jeg mener det er hun som starter "alle" kranglene da. gutten skal bestemme i et forhold mener nå jeg da. Vel kanskje der problemet ligger? hun tenker nok det samme og, eller skjønner du tenker sånn og er enig.. Snakk sammen seriøst og ordentlig vær ydmyk og begge må prøve, men dog ikke stenge agresjonen inne, men unngå at den kommer Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 jha jeg er vel enig med deg her kjtil, det er gutten som bestemmer i et forhold. mener jeg også det, men da må man visa at det er han som bestemmer også da. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jha jeg er vel enig med deg her kjtil, det er gutten som bestemmer i et forhold. mener jeg også det, men da må man visa at det er han som bestemmer også da. med den holdingen kommer en ikke langt Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) med den holdingen kommer en ikke langt jeg har kommet langt med denne holdningen jeg da.. Endret 2. april 2005 av jænzsn Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 jha jeg er vel enig med deg her kjtil, det er gutten som bestemmer i et forhold. mener jeg også det, men da må man visa at det er han som bestemmer også da. med den holdingen kommer en ikke langt Hallo? Hvis dama virkelig elsker mannen så skal ikke dette være noe farlig! Man får jo bare sjekket hvor sterk kjærligheten mellom to personer er! Men KJTIL, krangle om hvilken tv-kanal dere skal se? Gamle er dere? Bør heller lage en oversikt da, hvor du får se dine favoritt program og hu for se hennes! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 med den holdingen kommer en ikke langt joda jeg har vært inne i ett forhold i 7 måner nå, og jeg bestemmer. da blir det heller ikke noen krangling Det ser ikke sånn ut! Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 en lisste, hvis det bare hadde vært og satt opp en lisste over ting så hadde det vært greijt her på jorda, her "kjtil" ga oss et eksempel, slik at jeg tror nokk ikke denne lissta hjelper Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 med den holdingen kommer en ikke langt jeg har kommet langt med denne holdningen jeg da.. No effence: Men så er du og bare født i 89.... Trodde virkelig folk forstod bedre enn som så! Er jo så håpløst utsagn at jeg ikke vet om dere tuller en gang Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 en lisste, hvis det bare hadde vært og satt opp en lisste over ting så hadde det vært greijt her på jorda, her "kjtil" ga oss et eksempel, slik at jeg tror nokk ikke denne lissta hjelper Hva faen! Hvem nevnte liste her? Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 hvis du er så nøyye, men det er ikke en stor forskjell på en oversikkt og en liste, en oversikkt er like barnsli og teit det. tror ike du har så mange ærfaringen innenfor denne kategorienm jeg, hvis det ikke skal mer til for og utløse en krangel burde man særiøst revurdere forholdet. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Igjen stopp å snakk om erfaringer når en er 14is. Ikke for å være spydig eller bedreviter. Men når man er 15 år som dere er så har man ikke erfaring. Man har og en annerledes oppfatning av ting. Fjortissforhold er sikkert en fin ting.. Men kom ikke å gi råd og begrunn med masse relevant og seriøs erfaring, det blir en gang for dumt. Angrip meg gjærne for at jeg kritiserer dere. Men jeg trenger ikke se på alderen deres en gang for ignorere inleggene deres når jeg leser at dere mener gutten er sjefen og har mer han skulle sagt! Til deg som startet dette, du fortjener ingen dame hvis du tror hun skal være under deg! Jeg lar fjortisser være fjortisser, men for all del innse litt selv! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hvis du er så nøyye, men det er ikke en stor forskjell på en oversikkt og en liste, en oversikkt er like barnsli og teit det. tror ike du har så mange ærfaringen innenfor denne kategorienm jeg, hvis det ikke skal mer til for og utløse en krangel burde man særiøst revurdere forholdet. Snakker du utifra erfaring? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Igjen stopp å snakk om erfaringer når en er 14is. Ikke for å være spydig eller bedreviter. Men når man er 15 år som dere er så har man ikke erfaring. Man har og en annerledes oppfatning av ting. Fjortissforhold er sikkert en fin ting.. Men kom ikke å gi råd og begrunn med masse relevant og seriøs erfaring, det blir en gang for dumt. Angrip meg gjærne for at jeg kritiserer dere. Men jeg trenger ikke se på alderen deres en gang for ignorere inleggene deres når jeg leser at dere mener gutten er sjefen og har mer han skulle sagt! Til deg som startet dette, du fortjener ingen dame hvis du tror hun skal være under deg! Jeg lar fjortisser være fjortisser, men for all del innse litt selv! Jaha? Bogan, ser du på oss som dumme barn som ikke kan noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå