Gå til innhold

klagemur- over dårlige kjærlighets forhold

jænzsn

Anbefalte innlegg

Ja, vet hvordan det der er. Gjør deg selv den tjenesten å ikke ofre henne en tanke til du! ;) Hver gang du tenker på henne, eller vurderer å ta kontakt, tving deg til å gjøre noe annet. Jo lengre du klarer å ikke tenke på henne, desto bedre er det for deg selv. Det er vanskelig, men enkelte ting i livet er ikke lett. Det er uansett mye bedre for deg å styre unna enn å ikke gjør det, tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, vet hvordan det der er. Gjør deg selv den tjenesten å ikke ofre henne en tanke til du! ;) Hver gang du tenker på henne, eller vurderer å ta kontakt, tving deg til å gjøre noe annet. Jo lengre du klarer å ikke tenke på henne, desto bedre er det for deg selv. Det er vanskelig, men enkelte ting i livet er ikke lett. Det er uansett mye bedre for deg å styre unna enn å ikke gjør det, tror jeg.

TAkker for sympati :) Er så sannt så sannt det du sier... Er bare så vanskelig i praksis... Er forbanna fordi jeg tok kontakt i går, men lite å gjøre ved det. Ta det som en erfaring.. Tiden leger alle sår får bare basere meg på det.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en 2 mnd forhold...etterhvert gikk det verre og verre fordi damen ble overrasket f.eks jeg kaster min hårstrå på gulvet hjemme mitt, drikker 1.5l cola hver dag, osv osv...hun ble bare irritert for hver ord jeg sier og hva jeg gjør :!: Nå tenker jeg hvorfor i all verden fant jeg henne :roll:

Lenke til kommentar

Maa det vaere gamle forhold?

Har et forhold naa der dama driver meg helt til vanvidd. Hu er det mest sjalu skapningen noen sinne - blir sjalu paa meg uansett hva og hvem det er, noe jeg blir veldig lei av.

Hu klager konstant paa alt og alle. Er konstant deprimert (er faktisk depresiv :/), noe som taerer no jaevlig paa mine nerver da hu er i et konstant daarlig humoer. Hu har vaert igjennom noen faele forhold tidligere, noe som reflekteres i alt hu gjoer og hvordan hu oppfoerer seg ovenfor meg.

Jeg gleder meg til juni, jeg.

Lenke til kommentar

jeg vil vel ikke kalle det er kjærlighets forhold, men det var noe som ikke var helt bra såfall.

Jeg og søsskenbarnet mitt har vokst opp sammen, levd sammen hele livet. helt til for et år siden da hun flyttet mange mange mil fra meg, så for en måned siden kom hun på ferie til oss. da hun dro hjem igjen kjente jeg at det hadde blitt noen følelser som ikke skulle "være" der. men jeg tror fakktisk jeg greide og bli forelska i mitt eget søsskenbarn. men men vakker var hun såfall da, men det er over nå da(håper jeg) :blush:

Lenke til kommentar

Hva skal man egentlig gjøre når man har gjort det man kan for at et forhold skal fungere, men etter 2 år går det helt i oppløsning? Å da kan det nevnes allt fra å ofre egen helse og utdanning (økonomi også, men ikke på samme måte). Ingen større forandring fra start og utover heller, med tanke på komunikajson, væremåte eller noen andre ting jeg kommer på...

*dårlig humør* ..trenger å få ut litt!

Lenke til kommentar

Ja, kan være det. Har hatt "pause" i flere måneder nå, men blir bare mindre å mindre glad i personen det er snakk om. Ender vel opp med å være skikkelig bitter :no:

Jeg var jo, og er enda, veldig glad i henne, men når slikt skjer så er det lite å gjøre med det. Tenker mer på den personen enn på 'oss', men får ikke lov til å bry meg lenger.. Begynner å bli lenge siden vi gjorde det slutt, men klarer liksom ikke å la være å tenke på allt annet heller.

Btw: Det er ikke noe som heter pause i et forhold. Pause fra hverandre blir noe annet.

Den dagen noe er enkelt :)

Lenke til kommentar

Jeg levde vel egentli med håpet om at det skulle ordne seg så fort vi fikk ting litt på avstand. Nå som jeg har fått det er jeg faktisk ganske sikker på at jeg ikke vil være mer enn en god venn. "Love makes you blind" kanskje? I alle fall lite lysten på å gjennomgå dette en gang til i laang tid framover. Det er vel kanskje lettere om jeg lærer å gi f**n, men jeg har aldri fått til slikt. Angrer egentlig litt på at jeg ble så glad i henne som jeg ble. Det var jo gjensidig helt fram til.... ja, ikke vet jeg hva som skjedde.

Vi bestemte oss for å være venner i en stund og se ting an. Allt jeg føler jeg sitter igjen med er bare en irriterende følese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...