Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg plerier som regel og smake på min egen kroppssaft jeg da. Men om din "saft" her bogan smaker salt så smaker min mer lime, jeg synes faktisk ikke det var så værst. Burde prøves!! Hahahahaha. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kanskje på tide å stenge denne? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Noen gang fått det i øynene? Hahaha! ei i klassen min fikk det en gang! Gjett om hun har blitt mobba for det etterpå! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jajaja, takktakk, det har da på en måte ikke så mye å gjøre med dårlige kjærlighetsforhold Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det smaker litt salt, men er ikke smaken som er problemet, det er det at det er varmt og har en forferdelig konsistens Spørs jo helt på gutten og hva han har spist, da. Noen ganger så smaker det ingenting, noen ganger så brekker du deg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det smaker litt salt, men er ikke smaken som er problemet, det er det at det er varmt og har en forferdelig konsistens Spørs jo helt på gutten og hva han har spist, da. Noen ganger så smaker det ingenting, noen ganger så brekker du deg. Hmm, smaker sperm det samme som Tequila? Ok, damer - finn frem salt og sitron, her skal det shottes! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Da kan vi drite i sæden og snakke om topic! For mye OT, for lite OT! Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 hehe syyke folk jeg tror vel ikke det er helt normalt og la det komme i annsiktet eller munnen til noen andre. Men dette er vel litt utenfor tema da, men morsomt og lese var det :!: Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) "Bogan" du svarte at det smakte salt. vil det si at du har smakt er har du hørt? Endret 21. mars 2005 av jænzsn Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har faktisk en ny historie. En venn av meg hadde en kjæreste som sa til han at han var utro hele tiden, lørdag(denne uka)slo hun opp med han, og en time senere rota hun med en annen gutt. hadde dette vært meg har jeg klikka men han sa barre "D drit no æ i" Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Engang så var søstra mi som er 5år yngre enn meg forelsket i en av kompisene mine. Trond het han! Og utrolig nok så følte han det samma for henne! hun var 8 og han var 13. Det var vel sammen i 3måneder til søstra mi slo opp. Og den dagen gikk trond berserk og banket henne opp! Faans ustyrlige unge ass! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hmm, smaker sperm det samme som Tequila? Ok, damer - finn frem salt og sitron, her skal det shottes! Skal vi drikke sammen eller? Jeg er egentlig kjent for å ha ganske så lange forhold, men er også kjent for å være utro mot hver eneste en av dem. Jeg vil det ikke selv engang, jeg tror jeg bare kjeder meg litt for fort... EDIT: Har også hatt noen helt syke forhold der han har kuttet meg opp under sexen osv... noen burde vært innlagt. Endret 22. mars 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 hvorfor skriver du ikke om forholdene her da?? kuttet deg opp? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hvorfor skriver du ikke om forholdene her da?? kuttet deg opp? Kanskje litt for hard kost. *kremt* Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 næijda, er litt artig å lese. men skjønner hvis du ikke vil dele dem da, men pliz?! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Et dårlig forhold som jeg beskrev for ca 3-4 uker siden i en egen tråd, gikk bare bedre og bedre for min del etter bruddet... I perioden ble det alltfor mye drikking og jeg dreit i henne... etter en hard periode med 5 dager på strak arm fikk jeg et skikkelig tilbakefall de 2 siste dagene her nå... Har klart å ikke ha noe som helst kontakt... I dag møtte en kamerat henne og skulle hilse meg fra henne... I kveld sendte jeg en mld og fikk svar... var bare svar om hvor fint hun og han hadde det... virket som hun vile gjøre meg sjalu men svarte ikke på den andre Så nå sitter jeg her tilbake der jeg var for 3 uker siden... kan ikke fatte hvorfor. Har så lyst på å få henne tilbake men aner ikke hvordan jeg skal få kommet innpå henne, og tatt opp kontakten for å få henne på gli igjen, selv om det er en vanskelig oppgave nå som hun er sammen med han typen og virker som de har det så bra Noen som har noen tips der? Endret 24. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nå vet ikke jeg hva som har skjedd tidligere, men det virker som om hun ikke er noe å samle på! Kom deg videre. Hvis det ikke gikk en gang og hun bruker en annen kanskje delvis for å irritere deg, så sier det langt mer om henne en om noe annet! Ikke gidd å bruke tid og energi på henne. Mer bortkastet energi skal du lete lenge etter. Ikke ta kontakt med henne, samme hvor vanskelig det er! (min tolkning av saken) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg er egentlig kjent for å ha ganske så lange forhold, men er også kjent for å være utro mot hver eneste en av dem. Jeg vil det ikke selv engang, jeg tror jeg bare kjeder meg litt for fort... Hvorfor ikke slå opp først å gå videre? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nå vet ikke jeg hva som har skjedd tidligere, men det virker som om hun ikke er noe å samle på! Kom deg videre. Hvis det ikke gikk en gang og hun bruker en annen kanskje delvis for å irritere deg, så sier det langt mer om henne en om noe annet! Ikke gidd å bruke tid og energi på henne. Mer bortkastet energi skal du lete lenge etter. Ikke ta kontakt med henne, samme hvor vanskelig det er! (min tolkning av saken) Nei er nok ikke noe å samle på... er bare det at jeg selv ikke klarer å innse det selv om jeg vet det... Vanskelig å forklare.. Tror de har det ganske bra sammen... virker ikke som hun vil ha noe kontakt, men på en annen side så skjønnte jeg på mld at hun vil gjøre meg sjalu. Vanskelig å styre tankene over på noe annet enn den dusten ligge der med jenta mi nå... Er så merkelig at det jeg dreit i og kke tenkte på for noen dager siden og kom relativt lett ut av da bruddet var slår så hardt tilbake nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå