Gå til innhold

klagemur- over dårlige kjærlighets forhold

jænzsn

Anbefalte innlegg

jeg har mange "syke" kjærlighets historier fra min fortid, som jeg ler av nå, så jeg deler noen med dere. gjærne dele dere historier også. for med kjærligheten kommer det mye morsomt,trist og en go del domme ting ut av. så del deres "gammle" historier med andre her.

For ca.3 år siden var jeg i det sykeste forholdet jeg noen gang har hørt snakk om. jeg var sammen med en av skolens peneste jenter(er 300stk på skolen)hun var dom og deili kan man si da. jeg var forelsket som bare det, men så ble jeg lei av forholdet, det var alt for kjederlig for meg. men da jeg skulle gjøre det slutt så nekten hun, hun truet meg med at hvis jeg gjorde det slutt ville hun få onkelen til kusina si til og banke meg. for ingen kunne gjøre det slutt med henne, mente hun, og det tror jeg hun mener den dag i dag også. men idag er det ingen "glupe" folk som går i noe forhold med henne.

jeg tok meg ikke så veldig nær av det hun truet meg med så jeg svarte at, jaja hvis du ikke klarer og banke meg selv så får du bare sende onkelen til kusina di på meg, han er sikkert like dom og svak som deg.

i ettertid har jeg sett denne karen, det var fakktisk ingen hun diktet opp. jeg så han på treningstudioet, han var ikke slik som hun, han var stor og sterk, så er egentli glad at jeg ikke var frekkere til henne en det jeg var

så jeg vet ikke jeg da om kjærligheten er så deilig som alle skal ha det til.

Endret av jænzsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt noen ja...

Kanskje litt OT men husker for noen år siden da jeg var hos dama og gjorde det slutt. vi tørket tårer og jeg gikk da vi stod på trappen for å si hadet kom lille søsteren hennes plutselig og ga meg en god klem og sa"jeg er glad i deg jeg" DA knakk jeg sammen og klarte ikke gjøre det slutt :roll: Men ble det litt senere...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er det ikke noen av dere som vet hvordan det smaker da?

Kan med "glede" si at det smaker surt og surt og atter surt, det smaker etter lukten.

Men ialelfall, ska jeg svare på posten..

Jeg spilte ei kule CS Source, da jeg fant ut at jeg plutselig hadde blitt med i en "clan" .

Jeg fant en fyr som ville bli med i clan, "han" var drit grei, og hadde den humoren.

Han fikk MSN addressa mi, da jeg prata med han, så så jeg at han hadde et bilde av ei drit fin kjerring. Jeg sa jo seff "øøyyy, ta å send det bilde a ! "

"han" sendte det, og jeg sa "Fyyy faan, hu var digg as ! Skulle gjerne spruta litt på magen hennes " lisosm.

Så kom svaret. Det der er meg. Jeg brukte bare kontoen til broren min.

Jeg knakk sammen og sa sorry as, men dama var blod hissig og køt som ei ape.

Dama bodde i Haugesund, og jeg bor i sarp, sånn cirka 50mil vil jeg tippe, jeg er 15 år, og da har jeg ikke ped, men selvsagt, hadde jeg hatt så ville jeg kjørt.

Så blei hu med i clan, greit nok, hu sugde i spillet, men vedder på at hun gjør det bedre i buksene mine. Unnskyld språket :roll:

Prata med hu på msn, og så sa hu , " Ta å unnblock martin a !"

Martin var den andre medlemmet i "Clanen"

Jeg sa, aldri , han er en idiot, og jeg orker ikke tryne av han.

Da sa dama, hvis du ikke gjør det, så blokker jeg deg, og sletter deg.

Da kom mann ut av meg og sa :cool: "Det driter jeg i. Jeg gjør som jeg vil, se hva jeg kan gjøre, så blokka jeg hu.

Det var den "Clan" og den "dama" som var utrolig fin :cry:

Jeg kunne ha dratt inn et bilde og, men jeg vet ikke åssen. :|

Dette skjedde for 2timer siden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...