Jihadinmymind Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 NRK har slik at du kan se programmer på nettet. Jeg har lyst til å se 10A en skoleklasse eller hva den nå het. Ligger den på nett på noen side? Eller dc++? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei jeg vet ikke, men når vi likevel er inne på emnet, hva heter sangen som de har på introen til programmet? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 TV2 web-tv kan ha noe liggende ute, men det overrasker meg ikke om du må betale Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hadde dette vært for en uke siden hadde jeg blitt editert.. Men er kanskje tv rips lovelige torrents? uansett så de lå på nulrouted så lenge den siden var åpen.. Foresten en helt grusom serie med majorstue fjortisser som tøffer seg pga kameraet Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Kan du gi meg adressen? Send PM er du snill Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Den bittorent siden er lagt ned, bel det forrige uke pga trussler fra advokater sendt av bakmennene fra Uno... Du kan jo prøve å sjekke andre torrent sider... Som sagt jwg vet ikke om tv rips er lov eller ikke, men jeg tror faktisk det er lov! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Tja, om de er lov eller ikke.. På slutten av programmer (rulleteksten) pleier det jo som regel å stå © på slutten, såh.. Hmm Er jo ikke ulovlig å ta opp noe med VHS-spilleren din, men om du kan distribuere TV-programmer fritt på nettet er jo en annen sak. TV2 f.eks. har jo brukt et kroner på å lage den nye serien (RAN) og de vil jo helst ha inn dette igjen fra reklame-inntekter. Ikke at du og jeg skal kunne få hente den ned fra nettet uten reklame eller no :S Eller lisens til å sende ditt og datt, Kunne alt blitt lasta ned og distribuert fritt på nettet, hva hadde da vært vitsen med TV? Edit: Ja, den er på nett Endret 9. mars 2005 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Send han pm da... Regner med dete er en legal torrent... Uansett gir jeg faen i hva tv2 mener om saken da de spammer cæsar med "se hva som skjer" Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 nettstedet tv-swarm.com eller noe sånt måtte jo legges ned, og de hosta bare tvrips.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 TV2 web-tv kan ha noe liggende ute, men det overrasker meg ikke om du må betale Hele serien ligger på tv2's webtv ja Koster 30 kr pr. uke, ikke så gale faktisk. Da kan du se "RAN" og flere andre kule serier når du vil Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 TV2 web-tv kan ha noe liggende ute, men det overrasker meg ikke om du må betale Hele serien ligger på tv2's webtv ja Koster 30 kr pr. uke, ikke så gale faktisk. Da kan du se "RAN" og flere andre kule serier når du vil NRK har det gratis! Hvorfor koster det penger hos TV2 og TVNorge? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 NRK har det gratis! Hvorfor koster det penger hos TV2 og TVNorge? NRK er ikke gratis de heller, men du betaler for det gjennom lisenspengene. På TV 2 og TV Norge kan du i det minste velge om du vil betale for det eller ikke, og ikke bli påtvunget en tjeneste du kanskje ikke ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå