Gå til innhold

10A en skoleklasse, er den på nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde dette vært for en uke siden hadde jeg blitt editert.. Men er kanskje tv rips lovelige torrents? uansett så de lå på nulrouted så lenge den siden var åpen.. Foresten en helt grusom serie med majorstue fjortisser som tøffer seg pga kameraet

Lenke til kommentar

Den bittorent siden er lagt ned, bel det forrige uke pga trussler fra advokater sendt av bakmennene fra Uno... Du kan jo prøve å sjekke andre torrent sider...

Som sagt jwg vet ikke om tv rips er lov eller ikke, men jeg tror faktisk det er lov!

Lenke til kommentar

Tja, om de er lov eller ikke.. På slutten av programmer (rulleteksten) pleier det jo som regel å stå © på slutten, såh.. Hmm

Er jo ikke ulovlig å ta opp noe med VHS-spilleren din, men om du kan distribuere TV-programmer fritt på nettet er jo en annen sak.

TV2 f.eks. har jo brukt et kroner på å lage den nye serien (RAN) og de vil jo helst ha inn dette igjen fra reklame-inntekter. Ikke at du og jeg skal kunne få hente den ned fra nettet uten reklame eller no :S

Eller lisens til å sende ditt og datt, Kunne alt blitt lasta ned og distribuert fritt på nettet, hva hadde da vært vitsen med TV?

Edit: Ja, den er på nett :)

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
NRK har det gratis! Hvorfor koster det penger hos TV2 og TVNorge?

NRK er ikke gratis de heller, men du betaler for det gjennom lisenspengene. På TV 2 og TV Norge kan du i det minste velge om du vil betale for det eller ikke, og ikke bli påtvunget en tjeneste du kanskje ikke ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...