Fillmore Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Har fått store problemer med å spille av mp3, samtidig som jeg bruker internett explorer (og andre browsere)Lyden blir borte og henger seg ofte. Dette skjedde etter at jeg installerte 512 mb ram(hadde 256mb før) Hva kan grunnen være? (Kjører Win 98 Se) Lenke til kommentar
formannen Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 I følge en italiensk datakompis av meg skal mp3 ødelegge PC-en. Det tror da ikke jeg da. Men hvem vet... Slutt å kjøre Win98SE. Kjør win2k. Det er bedre enn XP. Raskere og mer stabilt. Der tror jeg problemet ligger. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Quote: On 2001-11-19 18:42, formannen skrev:I følge en italiensk datakompis av meg skal mp3 ødelegge PC-en. Det tror da ikke jeg da. Men hvem vet... MÅ VÆRE DET DUMMESTE JEG HAR HØRT Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 On 2001-11-19 18:42, formannen skrev: I følge en italiensk datakompis av meg skal mp3 ødelegge PC-en. Det tror da ikke jeg da. Men hvem vet... Slutt å kjøre Win98SE. Kjør win2k. Det er bedre enn XP. Raskere og mer stabilt. Der tror jeg problemet ligger. [/quote Nei til Italienske kompiser, Ja til W2k! :smile: Å si at mp3 kan ødelegge PC'en er som å si at frossenfisk kan ødelegge fryser'n med mindre fisken er ødelagt før den blir lagt inn... Om man bruker Windows Media player til mp3 kan dette være et problem i seg selv... Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Ja italienere er noe får seg ... hehehe Dere jeg har en kinesisk kamerat som sier att det og spise ris mens du taster på tasteturet kan være skadelig ,da risen kan ramle ned i tasteturet og kortslutte hele maskinen (dette forutsetter seff att risen er spesialbehandlet slik att den er strømledende.. Noe jeg ikke tror de holder på med i kina ... men men man kan jo aldri vite med dissse kineserne... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 On 2001-11-19 20:23, ZAN skrev: Ja italienere er noe får seg ... hehehe Dere jeg har en kinesisk kamerat som sier att det og spise ris mens du taster på tasteturet kan være skadelig ,da risen kan ramle ned i tasteturet og kortslutte hele maskinen (dette forutsetter seff att risen er spesialbehandlet slik att den er strømledende.. Noe jeg ikke tror de holder på med i kina ... men men man kan jo aldri vite med dissse kineserne... Kjenner ikke til spesialbehandlet kinesisk ris, men standard amerikansk Cola kan også føre til diverse problemer, hvilket en norsk venn av meg fikk erfare... Han kunne bare skrive små bokstaver etter uhellet... Norsk Solo derimot skapte ingen problemer og en liten dash Evergood løste Cola problemet...:smile: Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 mye fint til svar her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå