nikhuse Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Topicen sier vel det meste. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den lakken? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ville prøvd hos en fargehandel. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Prøv hos pianolakkforhandleren! :!: Forvent ikke å få lakken på vanlig sprayboks.Du må nok ha eget lakkeringsutstyr til det,og for å få et godt resultat. Som foreslått,prøv hos en fargehandel,som blander billakk.Eller hør med en billakkerer. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Prøv på fargehandelen på st-haugen Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Prøv hos pianolakkforhandleren! :!: Forvent ikke å få lakken på vanlig sprayboks.Du må nok ha eget lakkeringsutstyr til det,og for å få et godt resultat. Som foreslått,prøv hos en fargehandel,som blander billakk.Eller hør med en billakkerer. Har lakkert med pianolakk tidligere, jeg spurte rett og slett KUN om utsalgssteder. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva?Da kan jo du,fortelle oss hvor du fikk tak i det. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hva?Da kan jo du,fortelle oss hvor du fikk tak i det. Jeg fikk 1 liter med en kompis. Så, jeg vet liksom ikke hvilke utsalgssteder som er best å kjøpe på. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kansje det er litt greit å vite hvor du bor. Vet at fargehandelen på st haugen i Oslo har hvertfall billakk (to komp.). De har generelt et bra utvalg + god peiling. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Kansje det er litt greit å vite hvor du bor. Vet at fargehandelen på st haugen i Oslo har hvertfall billakk (to komp.). De har generelt et bra utvalg + god peiling. Student i Bergen.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Prøv en lokal musikk sjappe som selger/reparerer pianoer da vel? De burde jo ha peil. Lykke til! Litt lenge siden siste post ser jeg, men jeg prøve å hjelpe alikevel jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå