Torjus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Min venstre museknapp på Razer Daimbond Back har begynt å knirke no grasalt! Jeg leste litt rundt og så det var mange andre som hadde opplevd det samme. Hvor mange av dere på HW har samme problemet? Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Min er (til nå) heldigvsi knirkefri Men så har jeg ikke brukt den så mye, siden den kun brukes når jeg reiser på LAN. Har lest på tidligere poster at det kanskje går ann å fjerne knirkingen ved å åpne å smøre den knappen som knirker.... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Min knirker ikke i det hele tatt...Men har ikke hatt den så lenge heller da. Knallmus forresten Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ikke noe knirk hos meg. Har blitt brukt flittig(!!) i et par måneder nå. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 noop.. ingen knirk for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå