TST Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 En helt ny in-game video er lagt ut på Codemasters sine sider. Den viser blant annet uforutsette værforandringer og hvordan regnet pisker mot frontruten og er nær ved å ødelegge vindusviskerne. Legg også merke til bevegelsene til førerne inni bilen. Last ned videoen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Så jo heftig ut den der! Får vel finne frem FFB-rattet etterhvert da! :smile: Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 jeg kan nesten ikke vente på 3'ern... Fyttikatta hvor god 2.0 er med FF rattet mitt! Eivind O. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 22:05, TST skrev:En helt ny in-game video er lagt ut på Codemasters sine sider. Den viser blant annet uforutsette værforandringer og hvordan regnet pisker mot frontruten og er nær ved å ødelegge vindusviskerne. Legg også merke til bevegelsene til førerne inni bilen.Last ned videoen Du TST!Når dette spillet kommer ut, tror du jeg får spilt det brukbart på min dell pc?? 2.2 med Geforce 3 ti 500 og med 768 RDRAM? Trenger svar snarest! Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Selvfølgelig får du spilt det med 2.2 og gf3. Spøker mer med min 0.8 og gf2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå