Gå til innhold

Er musikken på vg-lista topp20 egentlig bra?

Anbefalte innlegg

jeg syns det nesten blir "kommerst" å IKKE like "kommers" musikk jeg. Jeg for min del driter i om sangen er på VG-lista eller ikke, så lenge jeg syns den er bra. Nå var det MANGE band på den lista jeg aldri har hørt (ihvertfall ikke hørt noe av), men jeg kjenner til de som av prinsipp ikke liker listepop musikk nettop fordi det er listepop musikk, og den holdningen syns jeg er feil. Ha et "åpent" øre til alt du lytter på, og døm selv.

Beklager ordet "kommerst", men ble usikker på hvordan jeg skulle skrive det.. kommærst er vel kanskje mer "riktig".. ;) (jeg kan engelsk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dga01: jeg skjønner poenget ditt.

Det er hovedsakelig svært unge mennesker som uttaler seg her (14-18 år), og for dem er det forferdelig viktig å være kul foran kompisene, uansett om de egentlig liker noe av musikken resten av gjengen "hater intenst".

Det finnes god musikk, og det finnes dårlig musikk. Begge deler finnes i alle sjangre, inkludert listepop og metal.

Lenke til kommentar
Det er hovedsakelig svært unge mennesker som uttaler seg her (14-18 år), og for dem er det forferdelig viktig å være kul foran kompisene, uansett om de egentlig liker noe av musikken resten av gjengen "hater intenst".

du er helt opphengt i tanken at folk i den aldersgruppa ikke klarer å velge hva de skal høre på selv du :tease:

det dere alle må huske på er at det er cd singler dette gjeller.

å hvem kjøper cd singler? jeg har ikke kjøpt en singel siden jeg var 14år eller noe sånt, altså er det nok da den aldersgruppa denna musikken representerer. det sier vel sitt om hva folk hører på nå til dags!

jeg missunder de som var mellom 15 og 25 på 80-starten av 90 tallet! da var det rock'n roll som var pop, og ikke gangsta rAp eller britney spears!

Lenke til kommentar

headcleaver: Musikken som var populer på 80- og 90-tallet var ABBA, Aha, osv. Altså, det som blir gravd fram i dag, og remixet. De tyngre sakene ble også hørt på, men hadde ofte samme status som det tyngre i dag har. om 20 år kommer du sikkert til å oppleve at unge folk vil høre på musikken du hørte på i dag (hvis du hører på band som spiller kvalitetsmusikk), fordi da blir disse bandene trukket fram som forbilder for de nye bandene som er kommet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...