Haddock Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hei! Lurte på hvor kraftig psu jeg vil trenge for å kunne overklokke en AMD A64 3000+ en del, og drive et GeForce 6800nu (klokket og moddet) Her har dere oppsettet jeg tenkte å gå for : Oppsettet. Skal også drive en harddisk til og en cd-brenner og cd-rom Tror dere PSU'en som følger med Gaming Box kabinettet (ca 300w) vil holde etter klokkingen og med et par vifter? Endret 7. mars 2005 av Haddock Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 300w er for lite til dagens pcar. Det bør være over 400w. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Burde nokk ha noe mer med det systemet der. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) ok, takk for svar! Har dere noen rimelige forslag til kabinett og psu da? Vil ikke bruke så mye penger på det.... Vil det bli rimeligst å kjøpe et annet kabinett hvis jeg kjøper separat psu da? kan sikkert betale en eller to 100-lapper ekstra for et annet kabinett er ikke så begeistra for utseendet... Endret 13. mars 2005 av Haddock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå