minotir Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 I dag skrudde jeg fra strømforskyninga mi helt for og polere dekslene med vinkel sliper. når jeg satt den sammen igjen, og slo på datan sa d pang og det kom en diger gnist. PC'n gir ikkke fra seg signal i det hele tatt..:/ noen som hvet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Da er det nok bare å kjøpe strømforsyning først som sist Evt åpne den å se om du har tatt en sikring! Men det er heller tvilsomt hvis det kom gnister... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjøpe ny strømforsyning og slutte å "polere" dekslene med vinkelsliper. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 hehe. skal slutte med poleringa heretter ja tror jeg.. hmm får vel begynne å bla i pengboka da... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 er nok ikkje så lurt det der nei Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 skjedde med meg på skolen en gang også.. trykket på på knappen så sa det pang og det kom en gnist fra strømforsyninga... sider har et ikke vert liv i pc'en.. men bytt psu Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 I dag skrudde jeg fra strømforskyninga mi helt for og polere dekslene med vinkel sliper. når jeg satt den sammen igjen, og slo på datan sa d pang og det kom en diger gnist. PC'n gir ikkke fra seg signal i det hele tatt..:/ noen som hvet hva jeg skal gjøre? Hvilke PSU er det snakk om? (lurte) Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det kan vere evt. at du har en gammel psu? Dei har som flest en rød bryter bak på. Det kan du styre etter som kva land du er i Den ene sida er til feks du er i usa. Dei har en annen strømutaker og strømtildeling. Og så har vi vår vanlige. Det som kan ha skjedd, er at du har komt borti den utenlands knappen=) Skjedde med en kompis av meg en gang=) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det var sikkert en Q-tec psu :!: Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) I dag skrudde jeg fra strømforskyninga mi helt for og polere dekslene med vinkel sliper. når jeg satt den sammen igjen, og slo på datan sa d pang og det kom en diger gnist. PC'n gir ikkke fra seg signal i det hele tatt..:/ noen som hvet hva jeg skal gjøre? Har du hørt om noe som kalles statisk elektrisitet? Endret 10. mars 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå