sebbern Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 hehe, slapp av gutter.. Var kun for moro skyld! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 På jobben kastett de nettopp en haug med p3 800. så nå har jeg 20 stk stående med 17" skjermer. Nettverk hjemme ja. . Men hva skal jeg gjøre med alle ? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) På jobben kastett de nettopp en haug med p3 800. så nå har jeg 20 stk stående med 17" skjermer. Nettverk hjemme ja. . Men hva skal jeg gjøre med alle ? Kan sende en til meg? Dette tar jeg heller på PM. *kremt* edit: addet tekst. Endret 8. mars 2005 av Nomix Lenke til kommentar
tozer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 På jobben kastett de nettopp en haug med p3 800. så nå har jeg 20 stk stående med 17" skjermer. Nettverk hjemme ja. . Men hva skal jeg gjøre med alle ? Vil du sende en til meg? jeg betaler porto Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 kan gi ein til fyren eg skal selge til Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 På jobben kastett de nettopp en haug med p3 800. så nå har jeg 20 stk stående med 17" skjermer. Nettverk hjemme ja. . Men hva skal jeg gjøre med alle ? Folding@home ??? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 På jobben kastett de nettopp en haug med p3 800. så nå har jeg 20 stk stående med 17" skjermer. Nettverk hjemme ja. . Men hva skal jeg gjøre med alle ? Folding@home ??? Ja det var ingen dum ide. Eller så kan jeg sette opp en i vært rom. Fint å surfe når du sitter på dass. En ny type dolesestoff. Snakket med en skole her om dagen å de kommer å henter en del av dem i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå