TheDarkListener Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Har en ipod 3G 15gb som har fungert fint en god stund nå, men nå nylig har et problem dukket opp; når jeg kobler ipoden til pcen lader ipoden, men pcen registrerer ikke at den er koblet til. Derfor får jeg ikke oppdatert ipoden. Ipoden er koblet opp med firewire til det innebygde firewirekortet på mitt Abit NF8. Har prøvd å koble ipoden opp mot en annen pc uten et bedre resultat. Har prøvd å formatere ipoden, men det får jeg ikke til (hold on/off, play og menu metoden). Noen som vet om noe jeg kan prøve før jeg sender den inn til apple (under et år siden jeg kjøpte den)? Endret 7. mars 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Irr ja! Skjedd senest meg for under en uke siden. Vet ikke riktig hva som gjorde det. Hos meg dukka den plutselig bare opp igjen igår. Har noen venner av deg prøvd å koble iPoden sin til PCen din? Vaffal det jeg tror forårsaket det som skjedde meg. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Nei, ingen av mine venner har prøvd å koble opp sin ipod mot pcen min. Kan vel bare vente da, og se om den fikser seg. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Prøv USB i stedet for firewire Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Prøv USB i stedet for firewire Men da må jeg kjøpe en usb-kabel . Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det følger jo med USB og firewire kabel med iPod, gjør det ikke? Det gjorde det i hvertfall på min.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det følger jo med USB og firewire kabel med iPod, gjør det ikke? Det gjorde det i hvertfall på min.. ikke på 3g hvis du stikker inn på apple.no sine support sider står der en del info der.. ahr du prøvd å resette den sånn du blir anbefalt å gjøre det av apple? de sier at du skal koble den i stikkontakten, slå PÅ og så AV hold knappen, og så holde inne MENU og PLAY knappen (mener jeg å huske ) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 BAH! Nå har min også forsvunnet igjen. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Det følger jo med USB og firewire kabel med iPod, gjør det ikke? Det gjorde det i hvertfall på min.. ikke på 3g hvis du stikker inn på apple.no sine support sider står der en del info der.. ahr du prøvd å resette den sånn du blir anbefalt å gjøre det av apple? de sier at du skal koble den i stikkontakten, slå PÅ og så AV hold knappen, og så holde inne MENU og PLAY knappen (mener jeg å huske ) Jaja, har requesta en reprsajon fra apple. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Ok, har fått helt ny 3G Ipod som fungerer helt fint med untak av en ting: Maks volum er lavere enn før. Noen som vet om det er en måte å få den til å spille like høyt som den gamle? Endret 11. april 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ok, har fått helt ny 3G Ipod som fungerer helt fint med untak av en ting: Maks volum er lavere enn før. Noen som vet om det er en måte å få den til å spille like høyt som den gamle? Står mye om det her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=318797&hl= Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Ok, har fått helt ny 3G Ipod som fungerer helt fint med untak av en ting: Maks volum er lavere enn før. Noen som vet om det er en måte å få den til å spille like høyt som den gamle? Står mye om det her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=318797&hl= Aha, det forklarer det meste: Den gamle ipoden var en amerikansk model. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå