Gå til innhold

ddr ram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig vil jeg anbefale deg å gå for en av Corsair sine XMS brikker (XMS2700 i ditt tilfelle, eller du kan ta den helt ut og kjøpe XMS3000 DDR-333 brikken deres)... Greit nok, de koster skjorta, men hvis du virkelig vil ha ytelse for pengene, ligge Corsair laaangt foran alle de andre i ytelse og overklokkingsmuligheter... Skal selv investere i en 256MB Corsair XMS3000 brikke, da vet jeg at det er kvalitet, og at jeg ikke trenge å kjøpe ny på en goood stund :smile: :smile:

Ser du tenkte på Crucial, da ville kanskje også TwinMOS være et valg for deg hvis du har lite penger å rutte med... men har du penger, gå Corsrair all the way!!

Lenke til kommentar

Det er bra potensiale i Crucial PC2700 minnet også, du kan se det på sammenligningstesten vi har utført.

Det virker på meg som om Twinmos minnet er svært varierende. De benytter seg av flere forskjellige produsenter på minnemodulene. Vi har 3 stk Twinmos PC2100 minnebrikker kjøpt i fjor høst som alle sviver problemfritt på over 200MHz (DDR400). Men vi har også hatt et par Twinmos PC2700 brikker som så vidt klarte den oppgitte hastigheten.

Dersom valget hadde stått mellom Twinmos og Crucial, ville jeg satset på det sistnevnte.

Lenke til kommentar

Heisann.. Jeg har noen TwinMos PC2100 brikker (2x512MB) ECC REG, og er ikke så fornøyd, greier ikke FSB over 140 (stabilt) og er sikker på at det skyldes rammen.. kan jo skyldes at det er en ECC REG brikke..

Men jeg vil nå annbefale deg å lese noen ram tester/rewiev's på nettet før du kjøper, dersom det skal klokkes..

Edit: Ops! Skrøt på meg litt extra ram der gitt.. skal være 2x256MB :smile:

[ Denne Melding var redigert av: cd32 på 2002-06-25 23:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...