Sjefern Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke helt. Den ene hadde lan og den andre hadde ikke det Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 heahea okey Nå har jeg ihvertfall bestilt Abit AI7 på netshop Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 heahea okey Nå har jeg ihvertfall bestilt Abit AI7 på netshop Du burde ha kjøpt et ASUS hk, du kommer til å irritere deg grønn og klikke i vinkel på den lille chipsett viften Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 heahea okey Nå har jeg ihvertfall bestilt Abit AI7 på netshop Du burde ha kjøpt et ASUS hk, du kommer til å irritere deg grønn og klikke i vinkel på den lille chipsett viften Ska jo seff fjerna ann, fyre bare på den kjøleribba jeg har på hk'et mitt nå. Samme fester så det ut som.... Kortet fikk ihvertfall sykt bra karakter osv her på hardware også er det bra for overklokkere Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Orker ikke starte ny tråd, kan dette kortet være noe : Asus P4GD1 Støtter jo PCIe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå