Gå til innhold

Ny AMD spillpc (ca 13000kr), trenger noen råd


Anbefalte innlegg

Har mast meg til prematur utbetaling av feriepenger, og tenkte disse skulle gå til ny PC. Alibiet er selvsagt studier, men alle skjønner at den stort sett kommer til å bli brukt til spill.

Har ingen problemer med å bygge pc, men pga. latskap og fristende garantiordning tenkte jeg i utgangspunktet å gå for en av ferdigløsningene til Komplett og guffe den litt opp, særlig på skjermkortdelen.

Ser at Kompletts "standardutgave" har blitt oppdatert, mens "gaming-utgaven" er den samme som den har vært de siste månedene.

Tenkte for eksempel å bytte ut skjermkortet med et Radeon x800xt-kort, som ser ut til å sparke ræva på selv 6800 Ultra.

Hørtes dette lurt ut, eller er det noen bedre forslag der ute? Har omtrent 13000 +/- til rådighet.

 

Edit: Kommer nok til å kutte ut skjerm, mus, tastatur og andre ting man har fra før.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 stk. Strømkabel m/jord 2 Meter Kabel (På lager 100+)

 

1 stk. Produksjon og testing av PC stasjonær (På lager 100+)

 

1 stk. Thermaltake Tsunami Aluminium Sølv VA3000SNA m/USB/FW/Audio u/powersupply

 

1 stk. Thermaltake Silent strømforsyning 420W 20pin Silent Purepower Serie (På lager 9)

 

1 stk. Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X ATX/S-ATA/GB-LAN/8ch-LYD/1394B/PCIe (På lager 20+)

 

1 stk. AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED Socket 939 512KB cache "Winchester" (På lager 20+)

 

1 stk. OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Gold VX PC-3200 512MB x 2 (2-3-3-8) 400Mhz (På lager 8)

 

1 stk. Western Digital 200GB S-ATA 7200 RPM Caviar Special Edition 8MB cache (På lager 100+)

 

1 stk. PowerColor RadeonX850XT 256MB GDDR3 PCIe Vivo, Dual DVI, retail (Ubekreftet 15.03.2005)

 

1 stk. Sony Floppy 3.5¨ 1.44MB FDD sort Sony MPF 920 - Diskettstasjon (På lager

 

1 stk. NEC DVD-brenner ND-3520 bulk, intern 16X Double layer sort, bulk (På lager 100+)

 

KR:12958,07

 

 

Dette er et brukbart oppsett fra pc byggern på netshop som mekker opp pcn din.

Endret av Equilibrium
Lenke til kommentar

Tusen hjertelig, dette ser fett ut! Det er dog noen av disse alternativene som ikke kommer opp på Netshops pcbygger, f.eks Thermaltake-kabinettet, ei heller noe bedre enn nforce3-hovedkort (jeg klikker meg inn på Standard PC (AMD64)). Er det noe jeg gjør feil?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...