slengpung Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen som har testet denne eller? Hadde tenkt å sette den på ASUS A8N-SLI Deluxe og AMD Athlon 64 3500+ ''Winchester''.. Ser at alle snakker om denne zalman.. Den må vist være bra? Uansett. Silence er tingen for meg.. Minst mulig støy.. Så forslag er velkomen. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen som har testet denne eller? Hadde tenkt å sette den på ASUS A8N-SLI Deluxe og AMD Athlon 64 3500+ ''Winchester''.. Ser at alle snakker om denne zalman.. Den må vist være bra? Uansett. Silence er tingen for meg.. Minst mulig støy.. Så forslag er velkomen. Har selv en thermalright xp120 med papst 120mm vifte... kan love deg at den er stillere enn det der... zalman sin bråker også ganske lite ,men er TUNG og det viser seg fra flere tester at xp120 ligger et par grader under i temperatur. Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 har lest denne kombinasjonen før her på forumet. Så gåt kanskje for dette. Vet du hvordan det ligger ann med plassen på asus kortet når dette er montert? Kanskje ikke noe problem det? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) den passer helt fint ifølge thermalright : Asus A8V Deluxe Okay SK8V Okay K8V *caps mechanically obstruct pipe slightly, cap tilting necessary K8V Deluxe *caps mechanically obstruct pipe slightly, cap tilting necessary K8V SE Deluxe *caps mechanically obstruct pipe slightly, cap tilting necessary K8N-E Deluxe Okay SK8N Okay A8N-SLI Deluxe Okay gå for den du Endret 7. mars 2005 av Full Metal Jacket Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 takker for dette.. gikk inn på thermalright for å sjekke også k8n sli platinum .. men fant ikke!! litt sugen på det kortet også.. vanskelig detta Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 er det denne du tenker på? http://digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7578 Bare så det passer liksom med A8N... Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 er det denne du tenker på? http://digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7578 Bare så det passer liksom med A8N... det du linker til er kun vifta som skal på ... Kjøleren : XP120 Vifta : Vifte men den er ikke på lager så ta en annen Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 yes.. men skal ned å kjøpe den i oslo.. den som jeg linka til.. den kjøleren får jeg fra en annen plass... Lenke til kommentar
slembever Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg har selv tenkt til å kjøpe en artic cooling freezer 64, har en amd 64 3000 og har clocka den til 2400 mhz med boxed vifte med 44 load temp noen som har testa artic,n? sett test den skal jo ta av en del grader av boxed vifta. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 bestilte meg denne jeg å.. får den i mårra... skal gi dere feedback da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå