SumSar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nah. Ikke noe. Men jeg får som regel det jeg ber om innenfor rimlighetens grenser da! samme her. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 50 om jeg ikke gjør noe, 200 om jeg vasker en etasje.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Sluttet å få ukepenger da jeg var 12. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 50 om jeg ikke gjør noe, 200 om jeg vasker en etasje.. samme her. men jeg vasker bil og rydder og litt sånt Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 får ca 300-500 i uka, men da støvsuger jeg, rydder osv.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg kjønner ikke hva det skal bli av folka her? Alle får stipend og flere hundre i uken av foreldrene. Jeg er 16 år - Mamma og Pappa tjener godt over millionen (til sammen) Jeg får ingen ting, maser jeg litt får jeg kanskje penger til å klippe meg, kjøpe noen klær og en skjelden gang penger til ting som kino ol. Jeg går faktisk med avisen (1000 kroner i måneden), og da må jeg bryte helgesøvnen kl 05.00 hver eneste helg - 52 uker i året. Selv om penger kommer godt med - synes jeg egentlig synd på folk som får så innih****te med penger av foreldrene. JEg har kontantkort på mobilen - og betaler av avispengene mine. forresten ,jeg fikk 25 kroner i uken den gang (da) jeg fikk ukelønn. Jeg har altid hjulpet til hjemme - støvsuger, fikser oppvasken og går med bosset... Gratis vel og merke Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Får aldri ukepenger. Men trenger jeg penger, så spør jeg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jepp, er ikke rart vi er verdens største syte nasjon når folk bare kan få penger eller bare spøøre etter dem. Folk jeg kjenner som er 15 år vet ikke hvoradn man setter på en oppvaskmaskin en gang... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) ~200,- i uken. Endret 8. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 0,- Får penger til sånnt som jeg trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Selv om penger kommer godt med - synes jeg egentlig synd på folk som får så innih****te med penger av foreldrene. Jeg synes synd på dem som ikke får penger av foreldrene. Slik jeg ser det, må foreldre pent finne seg i å forsørge deres barn til det flytter ut. Og til dere som er glade for at dere får gratis kost og losji: foreldrene deres burde betale for å ha dere der. Jeg synes det burde vært aldersgrense på jobb. Nesten alle jeg kjenner jobber og vi går i tredje klasse, det siste og avgjørende året på videregående. Joda, det er kult med penger, men enda kulere med gode karakterer. Barn/ungdom burde blitt fritatt fra jobb for å sikre seg et godt grunnlag for fremtiden. De som ikke har foreldre som har råd til å gi dem ukepenger, må bare søke på stipend, så får de det i stedet. Løsningen er enkel, ser dere... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg får ca 100 kroner i uka, ellers får jeg penger om jeg trenger noe Er fornøyd mener jeg Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg kjønner ikke hva det skal bli av folka her?Alle får stipend og flere hundre i uken av foreldrene. Jeg er 16 år - Mamma og Pappa tjener godt over millionen (til sammen) Jeg får ingen ting, maser jeg litt får jeg kanskje penger til å klippe meg, kjøpe noen klær og en skjelden gang penger til ting som kino ol. Jeg går faktisk med avisen (1000 kroner i måneden), og da må jeg bryte helgesøvnen kl 05.00 hver eneste helg - 52 uker i året. Selv om penger kommer godt med - synes jeg egentlig synd på folk som får så innih****te med penger av foreldrene. JEg har kontantkort på mobilen - og betaler av avispengene mine. forresten ,jeg fikk 25 kroner i uken den gang (da) jeg fikk ukelønn. Jeg har altid hjulpet til hjemme - støvsuger, fikser oppvasken og går med bosset... Gratis vel og merke hohoho, nice! Ukepenger slutta jeg å få når jeg var 12 eller 13 eller no :S Ellers har jeg jobba siden jeg var 13-14. Først reklame, så aviser, så butikk og nå er jeg en flink lærling Jah, men man blir jo også litt misunnelig på dissa folka som får (MYE) penger av mamma og pappa Har alltid hata å spørre om penger. Jeg får sikkert, men er vel litt for "stolt". Lenke til kommentar
wilai Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 har fått 3000 kr engang sist sommar faktisk brukte dei i Kina eg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 wh1te: Det skal da ganske mye til å få stipend, jeg prøvde kalkulatoren til Lånekassen, og det var ikke mye og få, selv om jeg testet hvordan det ville bli om jeg bodde i hybelen vi leier ut. Det skal tydeligvis en god del til. Takk mamma og pappa, for alt av penger! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) 100kr i uken (jeg gjør ikke noe) + mamma og pappa betaler mobil abo. regninga + lunch penger og div. enjoyments + de betaler klærne mine osv.. og sporten jeg går på 1250kr + 600kr x2 koster det i året Endret 9. mars 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Får 50Kr for å støvsuge huset, tar meg 10-20 min kanskje + Dagskort i Eikedalen hvis jeg vil + godis på lørdag, + kino hvis jeg vil. Også selfølgelig en hundrings fra bestemødre og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå