Gå til innhold

Hvor mye får du i ukepenger?

Diff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri fått ukepenger, har ikke spurt eller da... Fordi jeg liker og klare meg selv. Har jobbet siden jeg var 13, å er igrunn fornøyd med at jeg har bod gratis og mat gratis... Krever ikke mer jeg...

/Cyrus

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

250 i uken. Jobber også og kan tjene alt fra 1600 til 5000 i måneden, men ukelønn må man ha.

Lenke til kommentar

Ukepenger?? .. Nei, det har vi ikke sett.. :p

Aldri fått ukepenger jeg.. hmm.. Tror dere at jeg kan saksøke mamsen for tapt inntekt grunnet mangel av ukepenger opp igjennom hele barndommen min? Det må vel bli en del? ..er nå 26! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva mine ukepenger angår, får jeg dem inn på BSU. Hadde fått dem i lommen om jeg faktisk hadde gjort noe, men det gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri _fått_ ukepenger. Til jeg var tretten arbeidet jeg og fikk 80 kr i ukelønn. Jobben var da: Klippegress/møke, lage middag 1 gang, hjelpe til meg mat 1 gang. Vaske speil og vinduer. (i 2 etasjer, på 10x10). Ta ut av oppvaskmaskinen når jeg kom hjem.

Nå gjør jeg: lager middag 1-2 ganger i uken, holder orden i en etasje (tvstue, mitt rom og pc krok), (inkl, støvsuge, tørke støv osv), ta ut av oppvaksmaskin og vaskemaskin når de er ferdige (gjerne når jeg kommer hjem fra skolen, sikkert derfor det er jeg som kommer først hjemme hele tiden), hjelpe til med mat 2-4 gangr i uka, handle når jeg blir bedt om det 1-2 ganger i uka.

Får 0 kr, for dette, det regnes som plikter. jeg gjør strengt tatt ikke lt dette hver eneste uke, men sånn ca.

Lenke til kommentar

Får ikke og har aldri fått.

Trenger egentlig ikke så mye penger.. Bor gratis hjemme, og jobber litt annenhver måned, så holder det :)

edit: Får jo litt penger når jeg skal kjøpe klær o.l. da.

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...