Gå til innhold

Hvor mye får du i ukepenger?


Diff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det noen år siden jeg fikk ukepenger da så "satsene" var kanskje litt lavere da ? :p fikk 400 i mnd om jeg husker korrekt. ellers fikk jeg til kino, bensin til bilen, mobil, internett (var dialup på den tiden, og en 8 timer på nett hver dag :p), kantinepenger og ellers det jeg trengte.

 

Nå får jeg ikke ukepenger, men så bor jeg 500km fra foreldrene på andre året og jobber fulltid i tillegg så det er kanskje ikke så rart :p

Endret av allyse
Lenke til kommentar
Får ikke ukepenger lenger, betaler faktisk mamma ca 2000 i måneden sånn at vi skal ha råd til å bo i leiligheten vi bor i. Hu går på uføretrygd og får ikke lov til å jobbe av legen :mad:

:cool:

 

 

 

 

Jeg slutta å få ukepenger når jeg var 14, da begynte jeg å jobbe å tjene mine egen penger. Når jeg slutta å få ukepenger fikk jeg vel 50kr.

Endret av chil
Lenke til kommentar

jeg har aldri fått ukepenger gratis, jeg måtte jobbe for det, f.eks vaske opp annenhver dag(før vi fikk vaskemaskin, mange år siden) fikk jeg 200 kr uka, klippe plenen fikk jeg 50-100 kr, kino osv fikk jeg hvis jeg trengte...

 

nå jobber jeg og får ca 2500 kr uka

Lenke til kommentar
Etter at jeg ble 18 får jeg inigenting. Bor gratis, og får gratis mat. Får penger til kjøretimer da hvis det teller? :hmm: Ellers flytter jeg ut etter sommeren uansett, så da får jeg vel ingenting :p

Det må da telle. Kjøretimer koster jo svin.

 

Jeg måtte btw kjøpe busskort til 380kr i mnd for deler av de 1000kr jeg fikk i mnd. Klær og slikt pleide jeg å kjøpe for bursdagpenger/julegaver.

Lenke til kommentar

Jeg tror foreldrene mine kutter ukelønn når jeg blir 18, så jeg bør bare få meg en jobb rimelig raskt. Jeg får mellom 6 og 700 kroner i måneden, pluss busskort, kjøretimer, klær, og en hel del annet. Så jeg har vel så jeg klarer meg, problemene kommer vel når jeg ikke får alt dette lenger, og må skaffe penger selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...