efikkan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Jeg lurer på når OLED-skjermer til pc kommer på markedet. Jeg har lest at i løpet av 2005 skal det komme 17"-skjermer. Jeg er svært usikker på når, men jeg er også svært nyskjerrig. All informasjon om dette tar jeg vel imot. Takk. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kommer det 17" OLED skjermer på det allmenne marked i 2005 skal jeg gå birkebeinern baklengs kun iført leopard striptruse. Det er vel kun Samsung som fortsatt er på forskningstadiet på slike skjermer ennå. Tror vi ikke ser det på markedet flr sent 2006. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Kommer det 17" OLED skjermer på det allmenne marked i 2005 skal jeg gå birkebeinern baklengs kun iført leopard striptruse. Det er vel kun Samsung som fortsatt er på forskningstadiet på slike skjermer ennå. Tror vi ikke ser det på markedet flr sent 2006. Det er vel mulig at du har rett. Har du mulighet til å vise til noen artikkler? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Øivind har ein eller annan bankers når han kjem med slike uttalelser. Er ikkje få gonger me andre funne fram videokamera og rosa g-streng, i håp om at han skulle ta feil. Eit at punkta for at me ikkje kejm til å sjå OLED som skjerm er at OLED for dårleg levetid på til at det kan fungerer som holdbar skjerm. Det er ein del andre punkt også. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg stiller med g-streng... ehm.. hva er egentlig fordelene med OLED da? vet at det skal være "fantastisk", men ikke helt hvorfor.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg stiller med g-streng... ehm.. hva er egentlig fordelene med OLED da? vet at det skal være "fantastisk", men ikke helt hvorfor.. Man kan se Oivind_dahle gå birkebeineren baklengs iført leopard striptruse i ekstrem oppløsning... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Problemet med baklys blir bortevekk. Fordel når det gjeld å ha heilt rette farger på skjermen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Kontrastnivået skal vel være fantastisk etter det jeg har hørt også. Jeg, for min del, har hørt/lest at OLED ikke kommer til å brukes i PC-skjermer før 06/07... så jeg tror ikke Øyvind må gå birkebeineren med det aller første. Hadde vært ustyrtelig morsomt om f.eks. Samsung kom med et eller annet gjennombrudd om et par ukers tid men, hehe. Endret 8. mars 2005 av CAT-scan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå