bokhylle Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei. Jeg har fått en sånn drit toolbar. Som heter begin2search. Er det noen som vet hvordan jeg skal fjerne den?? Hadde vært veldig fint. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hei! 1. Ta en Google-søk 2. Hvis du ikke allerede har gjort det: Last ned f.eks. Adaware, Spybot eller lignende program. 2. Bytt evn. til en bedre nettleser da jeg tror du bruker Internet Explorer. Bytt da til Firefox eller Opera Selv går jeg for Firefox! Edit: Rettet skrivefeil Endret 7. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Kjør "HijackThis" this og finn driver filen og slett den. http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html Endret 7. mars 2005 av LOBOS Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 De fleste sånne søke greier ligger i fjern/legg til listen i kontrollpanelet , men den har du vel prøvd !? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå