dephz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei jeg må returnere min razer diamondback magma får den virka ikke.. det lyste ikke i musa da jeg fikk den og dermed funka den ikke. Bare en ting jeg lurer på det er hvor finner jeg "ArtikkelID på produktet" ? på min "Razer DaimondBack Magma ? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er ikke nødvendig å skrive opp artikkel nummeret. Du får sendt den i retur uansett. Men, hvis du vil, så finner du det kanskje på fakturaen, evt under musen. Vet ikke helt, da jeg aldri har skrev opp artikkel nummeret i en retur (Og jeg har returnert en haug med produkter) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du trenger ikke artikkelnummeret som nevnt over. (man lærer av erfaring, Moltrez ) Kondolerer Lenke til kommentar
dephz Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Men må jeg betale frakt får å få returnert den og får å få min nye razer mus ? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Siden den var DOA ("død ved ankomst") burde du få en erstatning kostnadsfritt - snakk (mail) med de du fikk den fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå