Gå til innhold

Returnering av produkt som ikke virka


Anbefalte innlegg

Hei jeg må returnere min razer diamondback magma får den virka ikke.. det lyste ikke i musa da jeg fikk den og dermed funka den ikke. Bare en ting jeg lurer på det er hvor finner jeg "ArtikkelID på produktet" ? på min "Razer DaimondBack Magma ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke nødvendig å skrive opp artikkel nummeret.

Du får sendt den i retur uansett.

Men, hvis du vil, så finner du det kanskje på fakturaen, evt under musen.

Vet ikke helt, da jeg aldri har skrev opp artikkel nummeret i en retur (Og jeg har returnert en haug med produkter)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Du trenger ikke artikkelnummeret som nevnt over. (man lærer av erfaring, Moltrez :thumbup: )

 

Kondolerer :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...