Gå til innhold

Gr.studie.IT/web.stud

Anbefalte innlegg

Jeg kan få dekket Grunn studie IT som web student hos Noroff. http://www.webstudent.no/

Er det noen her som har noen erfaringer med det ? Lurer litt på hvordan selve opplegget og oppfølgingen er. Da jeg ikke har vært borti web.kurs før. Har lest Noroff sin versjon. Da en sak alltid har to sider, så er det ok å få høre det fra elevenes side også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Studerer hos Noroff som webstudent selv. Holder på med systemutvikling. Jeg kan trygt anbefale deg det, men du må ha 100% motivasjon, noe som for mange kan være vanskelig når de kan gjøre det hjemmefra.

Du kan selv sette opp timeplan, samt jobbe på den måten du selv vil. Du leverer inn oppgaver som lærer retter & sender tilbake via e-mail.

Det eneste minuset med webstudiene til Noroff er at hjelp fra lærer kan fungere noe tregt fra tid til annen.

Har også tidligere vært student ved IT-Akademiet (ikke som webstudent), Noroff er så utrolig mye bedre! Bedre organisert.

[ Denne Melding var redigert av: H8U2DEATH på 2002-06-25 22:27 ]

Lenke til kommentar

Takker for svar !

Opplegget høres jo greit ut. Blir jo litt friere å ta det hjemmefra også. Lage sin egen "Flexitid" osv. Mulig litt for fritt. Med fare for lengre og lengrer pauser etc. Men er motivasjonen min på topp,og god respons fra skolen så går det nok bra.........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...