strajk Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen kamerater av meg har blitt hacka på msn, noen har logget seg på msn'en dems på en eller annen måte og skifftet passord! jeg kan si sikkert at de som har hacka msn'en dems ikke har hatt passord til mailen! Jeg er redd for at jeg blir den neste, så jeg lurer på om noen har en forklaring på ossen de har kommet seg inn eller en måte man kan stoppe slikt på! takk for alle svar mhv anders Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 For dem som kan det, er det ingen problem å hacke seg inn på e-postadressene til andre. Et annet spørsmål er hvor de får adressene i fra?... Men som du sikkert vet, så får du et spørmål dersom du har "glemt" passordet ditt, og om "hackeren" har gjettet riktig på spørsmålet, kan personen endre passordet. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vet ikke om dette hjelper, men få deg en brannmur (vet ikke om du har det allerede) og last ned PeerGuardian 2 (google det, gidder ikke å finne link ) Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Det er forsåvidt enkelt å hacke en hotmail konto, i alle fall hvis folk glemmer å logge seg av fra Msn messenger. Det har skjedd mange ganger på skolen, altså at folk glemmer det . Går grunnkurs almenn. Men jeg har ikke gjort noe dumt, selv om jeg har funnet MSN som ikke har vært logget av Kan det være det som har skjedd med kompisene din? Og en ting til: For all del lag et så vanskelig "hemmelig spørsmål" som mulig. Og ikke "hva heter kjæledyret ditt" og svaret er "pus". Den blir for dum Lenke til kommentar
strajk Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Det hemmelige spørsmålet er også utelokket i denne saken, for det er ingen som har hemmelig spørrsmål som er så lett! det er 3 stykker på få dager som har blit hacket. Det er tydligvis den samme som har gjort det på alle! Når han\hun logger på så slenger han\hun dritt om andre på msn, og det virker som det er en bekjennt av oss.. Derfor er jeg redd for at jeg blir den neste! Hvis dette er tilfelle, så skal jeg personlig sende email til msn.no! Endret 7. mars 2005 av strajk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå