lthorsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Har 2 problemer med min P910i. Hvordan sletter mann anropsloggen ? Og hvordan legger jeg inn mobilsvar nummer? Noen som enkelt kan forklare hvor mann går i menyen for å fikkse dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 For å legge igjen mobilsvarnummer ringer du til mobilsvar og følger instruksjonene. For å slette anropsloggen gå til telefon (med flippen åpen), trykk på anropsloggen (ikonet nede i bånn av skjermen) velg vis alle anrop og forandr den til tapte anrop. Gå så på telefon og velg slette tapte anrop Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Takker for svar! Har et spm. til når det gjelder mobilsvaren. Hva gjør jeg for å få mobilsvar på 1-tall tasten? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gå på telefon (med flippen åpen) og trykk på en av de 9 symbolene(trykk på den første for å få mobilsvar som nummer 1), så velger du mobilsvar fra kontaktlisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå