Kenneth Solfjeld Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Dette problemet har jeg hatt minst 1 gang daglig i en uke nå, plutselig begynner CPU å bruke 100% og det eneste som nytter er å reboote! Problemet oppstår gjerne når jeg går ut av en mappe og tilbake til skrivebordet. Flere av ikonene på skrivebordet blir borte! Jeg scanner maskinen hver dag med panda antivirus, spybot search and destroy og ad-aware, med de siste oppdateringene selvsagt. Finner ikke ut av problemet så hvis noen der ute har noen tips så skrik ut! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 trykk ctrl - alt - del, finn prosesser, så ser du under CPU, (vises i ¤) om hva som brukes mest.. så prøver du å avslutte den prosessen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Yes! Har gjort det flere ganger, men prosessene har forskjellige navn hver gang! Denne gangen heter den "titjobs.exe" Det er ganske tydelig at jeg er infisert med ett eller annet, men jeg får ikke fjernet det! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kva med å prøve å innstalere windows på nytt? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Et søk på google ga en del treff på det filnavnet du nevner. Her er f. eks. en tråd på en som tydeligvis fikk ordna sitt problem: http://forums.pcw.co.uk/thread.jsp?forum=10&thread=23173. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jepp! Titjobs.exe lå i Panda antivirus mappen! Har nå slettet det. Lurer på hvordan det havnet der? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg klapper ikke i hendene og roper hurra riktig enda selv om problemet tilsynelatende er fikset, det er fordi at prosessen hadde ett annet navn forrige gang! Så jeg får vente å se.. Takker for tipsene Endret 7. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 titjobs.. morsomt navn.. prøv avast! antivirus, verdens beste antivirus program for Windows, i tillegg er det gratis for hjemmebruk. Har brukt denne det siste året, og har ikke hatt ett eneste virus/trojaner-angrep så langt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) edit: glem det.. det var bare teit.. menmen.. google på titjobs.exe så finner du kanskje ut hva det er og hvordan du helt sikkert skal fjerne det Endret 8. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg tok å googlet på titjobs.exe og fant ganske mange med samme problemet som meg. I følge Panda så er titjobs.exe nødvendig for opdateringer o.l. Jeg vurderer sterkt å bytte til et annet antivirus program etter dette. Skal ringe service telefonen til Virosafe Norge i morgen, det er de som er importør og distrubutør av Panda i Norge, kanskje de har noe vettugt å si om saken!? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ringte virosafe, og fikk beskjed om å laste ned en nyere versjon av Panda antivirus, jeg hadde vistnok betalt for det!?? Jeg husker at jeg betalte for fornyet lisens i fjor, men trodde det var for den versjonen jeg hadde fra før, men men. Det var i alle fall kjekt å bli kvitt titjobs.exe+at jeg har fått en ny og bedre antivirus! Takk for alle tipsene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå