MattMan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei, kjøpte en pakke-pc fra komplett for en stund siden, men irriterer meg over at vifta lager støy, så jeg lurte på om noen har noen gode alternativer? Jeg vet ikke hvor mange dB den jeg har nå lager, men det er sikkert "standard", hva nå enn det er. Takk Lenke til kommentar
T2 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvilken vifte er det som lager lyden? CPU? Kabinett? Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Beklager, Kabinett. Jeg tenker på en stillegående 80x80 vifte. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Feilpostet, flyttes fra annet om hardware til luftkjøling. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 En av disse: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...N2GLLE&toc=5830 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...12N2GL&toc=5830 Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Den første vifta burde vel gjøre nok nytte fra seg? Eller er det lite m3/timen med luft? Endret 7. mars 2005 av MattMan Lenke til kommentar
T2 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den første vifta burde vel gjøre nok nytte fra seg?Eller er det lite m3/timen med luft? Det kommer jo helt an på hva du har inne i kabinettet og om temperaturen din idag er akseptabel. Jeg har en slik (9db) på baksiden i mitt kabinett i tillegg til PSU-vifte og utblåsing fra skjermkortet. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg satser på en sånn en, siden det er faktisk godt og kjølig inne i pcen nå. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 SilentX viftene fra www.vendur.no er også noe å satse på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå