akarlsvi Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er det mulig og kjøre SLI på 2 eller flere skjermer? I følge Nvidia kan SLI kun kjøres på 1 skjerm, hvis dette er riktig. hva er vitsen med SLI for oss spillere da?? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva mener du? SLI gir bedre ytelse generelt i spill hvor SLI er støttet, i forhold til bruk av bare ett enkelt skjermkort. Skjønte ikke helt hva du mente. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Tror det er maks 2 skjermer som støttes. Leste på Nvidias hjemmesider at de ikke støttet surrroundgaming (vanligvis 3 skjermer) Det er en god stund siden jeg leste dette så dette kan ha blitt endret i mellomtiden. EDIT: Tror det er slik at portene på det ene kortet blir sperret for å vise bilde, men er ikke sikker. Endret 7. mars 2005 av bjorn432 Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Kjører 2 skjermer i FS2004, dette funker ikke i SLI mode, har prøvd å sette opp i clone modus uten resultat. Begge skjermer er satt opp på samme skjermkort selvfølgelig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tror det er maks 2 skjermer som støttes. Leste på Nvidias hjemmesider at de ikke støttet surrroundgaming (vanligvis 3 skjermer) Det er en god stund siden jeg leste dette så dette kan ha blitt endret i mellomtiden. EDIT: Tror det er slik at portene på det ene kortet blir sperret for å vise bilde, men er ikke sikker. Det er slik jeg har oppfattet det også. Kun portene på ett av kortene kan benyttes . Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Har prøvd det meste nå, kun 1 skjerm funker i SLI dessverre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Men to skjermer skal fungere. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har prøvd det meste nå, kun 1 skjerm funker i SLI dessverre Da er det vel slik at kun en port funker i SLI Kan jo prøve å kjøre i nonSLI modus og koble en skjerm til hvert skjermkort? Kan bli morsomt resultat det Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har prøvd det meste nå, kun 1 skjerm funker i SLI dessverre Da er det vel slik at kun en port funker i SLI Kan jo prøve å kjøre i nonSLI modus og koble en skjerm til hvert skjermkort? Kan bli morsomt resultat det Så langt funker nok bare en skjerm ja, om dette er 'by design' eller bare for å eliminere bug i driveren er vel enda ukjendt. Ved å kjøre 2 kort non-SLI skal det fungere å bruke alle 4 porter. (vel og merke har jeg ikke prøvd noe av dette selv, bare gjengir det jeg har lest andre steder) Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Får håpe på drivere som støtter 2 skjermer i SLI på samme kort! SLI føles ganske bortkastet nå ja! Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Får håpe på drivere som støtter 2 skjermer i SLI på samme kort!SLI føles ganske bortkastet nå ja! Hvordan kort er det du har? Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 2x POV 6600gt på ASUS a8n deluxe Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hovedpoenget med SLI er jo, i beste fall, å fordoble antall FPS i et spill som støtter SLI, ved hjelp av 2x samme grafikk kort (som også må støtte SLI). Ikke å gi støtte for 2 eller flere skjermer. Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Skjønner det , men det ville vært OK og kunne få tilgang til 2 skjermer i FS 2004 med den ytelsesøkningen SLI gir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå