Mortis360 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg skal kjøpe et nytt kabinett snart. Jeg tenker på det "Mercury Miditower" til ca 700kr. Men vil innmaten som det gamle hovedkortet passe inn? Jeg sitter med denna PC'en Men vil det fungere i dette kabinettet? Endret 7. mars 2005 av Medion Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 helt klart.. ikke noe som tilsier noe annet Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Grunnen til at jeg skal ha noe større da jeg har et Micro ATX og hovedkort temperaturen ligger på rundt 70 - 80*C Da det er lite kjøling her Edit: Kan jeg bruke den orginale strømforsyninga i PC'en min? Endret 7. mars 2005 av Medion Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Så du har fått registrert deg på HW du a Morten..? Morsomt.. Altså.. Det er jo et Mini-ATX og Mercury er et midi-tower.. Så sant det er et helt vanlig ATX-hovedkort går det helt fint! De fleste kabinetter har også hull i HK-plata for flere typer hovedkort, men de færreste Mini-ITX da.. Ifølge det jeg leser er det ikke noe problem! Men de ekstra-kontaktene kan det godt hende du må skjære ekstra hull til, men det er null problem om du har en Dremel.. Og Morten? Pell deg til Casemod-forumet under OK.. Edit: Så først nå det om kjølinga.. Morten, morten, morten.. VANNKJØLING!!! :!: Sånn, tror det var de fleste smiley'ne.. Kjøling koster litt men.. Går du for vannkjøling får du komplette sett fra 800 til flere tusen! Både eksterne og interne.. Thermaltake BigWater er å anbefale.. Koster bare 800 shpenn! Dessuten er det mye mer støysvakt og tøft! BTW igjen, ta en titt på Snekker`n sitt "lille" casemod prosjekt i signaturen hans.. Må prøve å omvenne deg til en casemodder.. Endret 7. mars 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tror den vil passe ja. PS: Velkommen til forumet . Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jepp, det tror jeg og, men du må nok modde litt. Se vedlagt bilde: Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Litt nysjerrig på om du har muligheten til å putte inn ei 80mm vifte i toppen av det gamle kabinette ditt? Mellom psu'en og dvd stasjonen. Evt to 80mm. Dette vil hjelpe på den høye kabinett tempraturen din. Hva ligger cpu tempraturen din på? Blir en del modding i det nye kabinettet om du skal flytte over alt av scart kontakter osv. Ser på bildet at scart og video ut kontakten på baksiden er et kretskort som du kan feks flytte ned i et av de ubrukte pci sporene i det nye kabinettet. Da slipper du å kutte så mye i det nye kabinettet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kan komme opp å hjælp'n om det er krise jeg..! Men det går jo ann å bare tegne av fra det gamle kabinettet å bruke Dremelen litt.. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Er nok ingen plass til noen vifter her nei CPU Temperaturen ligger på rundt 40*C Takk for at alle ønsker meg velkommen da! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå