palsor Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei. Har en N 6230 som jeg skulle ha satt opp med GPRS for bruk som modem til bærbar PC. Kjipt å måtte bruke "GSM-nettet" med 9,6 i hastighet... Finner ikke ut av de oppsettene som Telenor har, eller de funker ikke. Blir heller ikke noe klokere av Chess sine sider. Har Chess Kontant, og dette bruker Telenor. MMS/WAP funker helt fint. Har satt opp PC som angitt i Nokias bruksanvisning med Nokia-driver. Finner heller ikke noe ut av å lete på forum-sidene. Passe rotete kanskje, men er det noen som har noen tips? På forhånd takk... Lenke til kommentar
palsor Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Hmmm.... Har prøvd det også, men so such luck.... Får feil 692: Det oppstod en maskinvarefeil i modemet (eller annen tilkoblingsenhet). Får prøve mer i morgen. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig da... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du må inn på properties og huke av IR modem tenker jeg...(hvis du bruker IR da) Lenke til kommentar
palsor Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Dumme meg. Brukte driver for 6230 og ikke 6230i. Byttet driver nå, og funker som en drøm!!! Takk for all hjelp i alle fall. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå