Møkkalasset Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Eg må snart kjøpe nye patroner... er det like bra med refyllpatronene hos blekkpatron.no som dei orginale?... eg driver ein del med utskrift av bilder... såeg har tenkt at bilda skal vare ei stund... Noen som har erfaring her? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har hatt problemer med refill patroner til HP, at de har tette dyser og gir striper i bildene. Uorginale patroner har jeg også hatt problemer med, lavere kvalitet og noen av dem har blekk som lukter råtten tran. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Okay trur eg holder meg til orginale Trur eg har lest at dei er best Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) En mulighet er å ha en egen blekkpatron med billig, svart blekk som du bruker til vanlige tekstutskrifter o.l., også kan du ha en annen svart patron med originalblekk til foto og slikt. Ulempen er at du KAN risikere at skriverhode/dyser går tett hvis det uoriginale blekket er dårlig. Det kan også være litt vanskelig å få fylt på det uoriginale blekket, på min skrivers patroner må du f.eks. borre hull i patronene og tette dem med en skrue etterpå. Litt plundrete. Og hvis du prøver å tette hullet med lim, kan stoffene i limet gå hardt utover blekkets kvalitet og skriverhodets varighet.. Forøvrig ingenting galt med blekkpatron.no, de selger vel også originalpatroner og papir som fungerer bra. Endret 8. mars 2005 av anderfo Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Men eg trukje at eg orker å bruke forkjellige patroner men takk for alle innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå